Wrist shot!!Har öppnat paket ikväll.
Den är precis lika magnifik i verkligheten som mina förväntningar.
Stort tack bäste @LoveL för okomplicerad affär.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wrist shot!!Har öppnat paket ikväll.
Den är precis lika magnifik i verkligheten som mina förväntningar.
Stort tack bäste @LoveL för okomplicerad affär.
Om du lovar att inte skvallra för OWGM tråden.Wrist shot!!
Om du lovar att inte skvallra för OWGM tråden.
Nja, vi får väl se hur länge jag står ut att inte...
Fasen så tjusigt! Tröttnar du så hojta.Hämtat ut paket från @LoveL idag. Hade en generisk jubilee-länk liggande sen många år som passade perfekt efter liten modifikation av ändlänkarna.
Var har ni andra köpt era hawaiiskjortor? Hur odlar man mustigast brösthår? Vilka produkter behöver jag till mustachen?
Snyggt! Satt som en smäck ju!Hämtat ut paket från @LoveL idag. Hade en generisk jubilee-länk liggande sen många år som passade perfekt efter liten modifikation av ändlänkarna.
Var har ni andra köpt era hawaiiskjortor? Hur odlar man mustigast brösthår? Vilka produkter behöver jag till mustachen?
Har det gått över styr när man köper klockor till länkar och band man har liggande istället för tvärt om?Snyggt! Satt som en smäck ju!
Nejdå. Fullständigt normalt!Har det gått över styr när man köper klockor till länkar och band man har liggande istället för tvärt om?
Riktigt fin! Inte dett tidigare, vad är det för strl på den?Den fortsätter att imponera på mig, under tusenlappen och otroligt välbyggd!
Väldigt svårfotad dock, mina bilder gör den inte rättvisa.
Har testat den på ett gäng olika band, och den passar ta mig tusan på allt. Just nu på ett mörkbrunt läder.
Jag tycker det är helt i sin ordning .Har det gått över styr när man köper klockor till länkar och band man har liggande istället för tvärt om?
Starka 38,5mmRiktigt fin! Inte dett tidigare, vad är det för strl på den?
Det är moms+tull som anges lite missvisande som frakt.Till er som har förbokat länken till momentum sea quartz.
I mailet stod ju att det var fri frakt. Men jag får 15 dollar frakt när jag försökte. Hur blev det för er?
Måste jaga efter en Mondrian. Såldes väl i shoppen på C P. men måste finnas någonstans…Inga mikros, men synnerligen "affordables". Red, Blue And White (Mondrians verk från1937) samt Blue Sky (Kandinskys verk från 1940) är på väg hem. Blir lite kul till våren/sommaren.
Cirka trettio år sedan jag hade en Swatch. Den senaste drunknade i en hink med Mekhong & Cola på Koh Samui i början av 90-talet.
Dök på tillverkare av ändlänkar till PRX och Aquis. Kul om man vill kunna välja fritt från bandlådan.
PRX ändar fortfarande preorder.En länk till sajten?
Finns ett ex kvar på Klockia. Go 4 it!Måste jaga efter en Mondrian. Såldes väl i shoppen på C P. men måste finnas någonstans…
Menar du inte.. ändlänk?En länk till sajten?
Dök på tillverkare av ändlänkar till PRX och Aquis. Kul om man vill kunna välja fritt från bandlådan.
Den tavlan är min absoluta favorit hos ryssarna!Glad torsdag!