Sinn 203 St från år 2000. Väldigt affordabel tycker jag.Och fin.
![]()
![]()
![]()
![]()
Grym pjäs
![Thumbs up :thumbsup: 👍](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f44d.png)
![Thinking face :thinking: 🤔](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f914.png)
Fantastiskt läder utan tvekan och otroligt bekvämt och följsamt, rekommenderas varmt
![Thumbs up :thumbsup: 👍](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f44d.png)
![Man raising hand :man_raising_hand: 🙋♂️](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f64b-2642.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sinn 203 St från år 2000. Väldigt affordabel tycker jag.Och fin.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja jäklar vad bekvämt det bandet var! Bland de skönaste jag haft.Grym pjäs. Undrar var det grymma flieger-lädret (Rios "Performance") tog vägen som jag köpte till den i början på 2022. Någon på vägen har nog smusslat undan det till annat verkar det som, lite synd.
.
Fantastiskt läder utan tvekan och otroligt bekvämt och följsamt, rekommenderas varmt.
![]()
Grym pjäs. Undrar var det grymma flieger-lädret (Rios "Performance") tog vägen som jag köpte till den i början på 2022. Någon på vägen har nog smusslat undan det till annat verkar det som, lite synd.
.
Fantastiskt läder utan tvekan och otroligt bekvämt och följsamt, rekommenderas varmt.
![]()
Tackar!Ja jäklar vad bekvämt det bandet var! Bland de skönaste jag haft.
Väldigt trevlig klocka ocksåbra köp @Remofflan !
![]()
![]()
En fråga till experterna på Sinn 203 St.
Vridringen är lite slapp, inte så mycket att det är spel – det kan man förvänta sig –, men att den vrider sig för lätt. Skulle behöva tighta till den. Är det lätt att ta bort den och applicera något som gör den trögare? Det är ju ingen captive bezel med fyra skruvar som på vissa modeller, men verkar inte heller vara helt fristående som på 103:an.
Är det den här skruven som låser den?
![]()
Extremt elegant!Junghans flyger med det här bandet från Zuludiver med tycker jag...
![]()
En fråga till experterna på Sinn 203 St.
Vridringen är lite slapp, inte så mycket att det är spel – det kan man förvänta sig –, men att den vrider sig för lätt. Skulle behöva tighta till den. Är det lätt att ta bort den och applicera något som gör den trögare? Det är ju ingen captive bezel med fyra skruvar som på vissa modeller, men verkar inte heller vara helt fristående som på 103:an.
![]()
Jag kan försöka söka lite mer innan jag börjar bända och skruva på saker.Börjar dra mig till minnes att den skruven har med gaspåfyllning att göra för dom modeller som har det.
Tror dock inte att denna har det men skruven finns där ända, kan ha fel men jag har för mig att det kan vara så.
Jag kan försöka söka lite mer innan jag börjar bända och skruva på saker.![]()
Grym pjäs. Undrar var det grymma flieger-lädret (Rios "Performance") tog vägen som jag köpte till den i början på 2022. Någon på vägen har nog smusslat undan det till annat verkar det som, lite synd.
.
![]()
Boetten används till andra modeller och i det där hålet kan det sitta en;En fråga till experterna på Sinn 203 St.
nejn![]()
Ja jäklar vad bekvämt det bandet var! Bland de skönaste jag haft.
Väldigt trevlig klocka ocksåbra köp @Remofflan !
![]()
![]()
Tackar, tackar!Extremt elegant!
Skruva inte på den. Risken är att den inte blir tät sen. Som @Dr. D skrev så används den för Ar-kapseln. Nedan är ett ex. på min EZM13.1En fråga till experterna på Sinn 203 St.
![]()
Skruva inte på den. Risken är att den inte blir tät sen. Som @Dr. D skrev så används den för Ar-kapseln. Nedan är ett ex. på min EZM13.1
![]()
Hade den där en sväng med. Ska se vad jag körde för band. ÅterkommerLiknande för mig med![]()
![]()
Kanske kan ge någon form av inspirationHade den där en sväng med. Ska se vad jag körde för band. Återkommer![]()
Jag har inga gummin i 18mm
Jag är ändå väldigt glad att du svarade. Tack.Jag har inga gummin i 18mm![]()
Jag svarade i fel tråd också va?Jag är ändå väldigt glad att du svarade. Tack.