Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gött med canvas.
![]()
Eller ÄppleklockaSkönt med band överlag! Inte minst i att minska vikten på klockor, har man väl börjat inse hur gött det är (tack G-shock) är det svårt ha +150g igen
Fin kombo med!
Eller Äppleklocka![]()
Du vet vad jag har förutspått, snart fallfrukt.
Nu har du chansen om ingen redan har tipsat dig https://klocksnack.se/threads/serica-4512-commando-dial.175154/Det råkar inte finnas någon här som har en Serica 4512 att sälja? Inte sett någon i "Säljes, bytes" på flera månader.
Köp min länkHar jag nämnt att jag gillar gilt-klockor?
![]()
Haha! Jag fattade aldrig att du hade en till salu första gången du skrev om länk. Trodde du retades att jag inte hade nån baraKöp min länk
AhaHaha! Jag fattade aldrig att du hade en till salu första gången du skrev om länk. Trodde du retades att jag inte hade nån bara![]()
Köp min länk
Haft 4-5 nu får det va braSpara den istället, du har snart en ny igen.
Haft 4-5 nu får det va bra![]()
![]()
Väldigt trevlig att se på oxå.Hajmästaren kan va min favoritklocka jag ägt faktiskt. Haft den en vecka nu och roat mig med att mäta tidsavvikelsen och har snittat -0,2 sekunder/dygn. Plussar lite m urtavlan uppåt på natten, och tappar nån sekund m urtavlan nedåt så det går att hålla tiden på tiondelen om man vill. Mkt skönt, orkar inte med klockor som går för kasst.
![]()