• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jockinho

Patek
2-Faktor
Kanske kan ge någon form av inspiration :D

D5AC85A3-48AD-4F38-82C1-921C5B45A6B6.jpeg
D6DA71ED-B6D8-4AF4-8FDC-2052E1E51DE5.jpeg
3951A83E-8BB3-4419-BA8A-C1B6CC976AB6.jpeg
994844CC-D6CD-4D56-BCF2-4F30E0EBBBA2.jpeg
FCD7F352-868D-4CCB-BDFA-7CA41873F9DE.jpeg
B29E191A-A8E4-4932-95F2-8D3B7785C4AA.jpeg
B2D2BE08-C333-4E2B-B1B9-365FBBA0B604.jpeg

Mesh var inte dumt, funderat på det med! Eller ett mn band för att det är så härligt bekvämt 🤓

Tack för inspirationen 🙂
 
Senast ändrad:

v0n

Patek
2-Faktor
Hälsningar från OWG-träsket och skål på er då! 🥳
wukTeCT.jpg

mF0SUkG.jpg


Har förresten beställt en "belöning" för mödan som förhoppningsvis anländer lagom till 1:a april.
Köper nästan inget nytt längre, men denna rackaren gick fasen inte att motstå i många sekunder 😄
dx9786elf1p91.jpg
 
Senast ändrad:

Jockinho

Patek
2-Faktor
Hälsningar från OWG-träsket och skål på er då! 🥳
wukTeCT.jpg

mF0SUkG.jpg


Har förresten beställt en "belöning" för mödan som förhoppnings anländer lagom till 1:a april.
Köper nästan inget nytt längre, men denna rackaren gick fasen inte att motstå i många sekunder 😄
dx9786elf1p91.jpg

Spännande! Jag är lite småsugen på den med då och då, osäker på 36mm dock 🙈
 
  • Like
Reactions: v0n

midikem

Cartier
Hälsningar från OWG-träsket och skål på er då! 🥳
wukTeCT.jpg

mF0SUkG.jpg


Har förresten beställt en "belöning" för mödan som förhoppnings anländer lagom till 1:a april.
Köper nästan inget nytt längre, men denna rackaren gick fasen inte att motstå i många sekunder 😄
dx9786elf1p91.jpg
Känslan säger mig att du gillar vita klockor. 🤔
 

Smooth Operator

Rolex
2-Faktor
Hälsningar från OWG-träsket och skål på er då! 🥳
wukTeCT.jpg

mF0SUkG.jpg


Har förresten beställt en "belöning" för mödan som förhoppnings anländer lagom till 1:a april.
Köper nästan inget nytt längre, men denna rackaren gick fasen inte att motstå i många sekunder 😄
dx9786elf1p91.jpg
Den är ju najs [paw rihk titt]! 👍 Det ser ju inte ut som om att det är en piprensarearm den sitter på, varför 36 mm mer än väl funkar. Jag håller på att lämna "storleksvansinnet" och har skolat in mig med ett par i 40 mm och har nu en 38 mm på väg hem.
HaGoHelgOchSkål!
 

v0n

Patek
2-Faktor
Den är ju najs [paw rihk titt]! 👍 Det ser ju inte ut som om att det är en piprensarearm den sitter på, varför 36 mm mer än väl funkar. Jag håller på att lämna "storleksvansinnet" och har skolat in mig med ett par i 40 mm och har nu en 38 mm på väg hem.
HaGoHelgOchSkål!
Eller hur!
Har aldrig förstått mig på just storlekshetsen om man får lov att fortsätta på ärlighetens stig. Men alla har vi olika preferenser såklart!
Tycker man vänjer sig blixtsnabbt med det mesta, huvudsaken för mig personligen är komforten.

hjälp, börjar man bli gammal [paw rihk titt]? :nailbiting:
 
Topp