Kreacon
Guld
Jag vet inte. Kan inte navigera sen uppdateringen. Vilken tråd är du i?Jag svarade i fel tråd också va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag vet inte. Kan inte navigera sen uppdateringen. Vilken tråd är du i?Jag svarade i fel tråd också va?
Ni skriver i mikrotrådenJag vet inte. Kan inte navigera sen uppdateringen. Vilken tråd är du i?
Kanske kan ge någon form av inspiration
Den är ju förjäkla fin alltså!Regnig fredag med Hajmästaren.
Grym den där! Lånat inspiration från en klocka jag brukar låna av farsan emellanåt (sorry för gnutta off-topic)Regnig fredag med Hajmästaren.
Helt klart inspirerade Grymt fin Omega det där. Omega har ju en "big triangle" också som Helson sneglat på.Grym den där! Lånat inspiration från en klocka jag brukar låna av farsan emellanåt (sorry för gnutta off-topic)
Hälsningar från OWG-träsket och skål på er då!
Har förresten beställt en "belöning" för mödan som förhoppnings anländer lagom till 1:a april.
Köper nästan inget nytt längre, men denna rackaren gick fasen inte att motstå i många sekunder
Tissot Seastar 1000 36mm | Model T1202101101100 | Tissot® Sweden
Discover the Tissot Seastar 1000 36mm | Model T1202101101100 | 36-38mm | White Dial | Free delivery for orders over 950kr. International warranty.www.tissotwatches.com
Är själv inte det minsta osäker gällande storleken faktiskt, allt mellan 30 å 55 är min s.k sweetspotSpännande! Jag är lite småsugen på den med då och då, osäker på 36mm dock
Känslan säger mig att du gillar vita klockor.Hälsningar från OWG-träsket och skål på er då!
Har förresten beställt en "belöning" för mödan som förhoppnings anländer lagom till 1:a april.
Köper nästan inget nytt längre, men denna rackaren gick fasen inte att motstå i många sekunder
Discover the Tissot Seastar 1000 36mm | Model T1202101101100 | 36-38mm | White Dial | Free delivery for orders over 950kr. International warranty.www.tissotwatches.com
Nu när du säger det så...Känslan säger mig att du gillar vita klockor.
Den är ju najs [paw rihk titt]! Det ser ju inte ut som om att det är en piprensarearm den sitter på, varför 36 mm mer än väl funkar. Jag håller på att lämna "storleksvansinnet" och har skolat in mig med ett par i 40 mm och har nu en 38 mm på väg hem.Hälsningar från OWG-träsket och skål på er då!
Eller hur!Den är ju najs [paw rihk titt]! Det ser ju inte ut som om att det är en piprensarearm den sitter på, varför 36 mm mer än väl funkar. Jag håller på att lämna "storleksvansinnet" och har skolat in mig med ett par i 40 mm och har nu en 38 mm på väg hem.
HaGoHelgOchSkål!
Yes det stämmer. Den har dock ett datum kl 15 som enligt mig stör symmetrin en aning.Helt klart inspirerade Grymt fin Omega det där. Omega har ju en "big triangle" också som Helson sneglat på.
Börjar bli orolig över var du håller hus faktiskt, ska man behöva ringa svärmor din nu igenJag vet inte. Kan inte navigera sen uppdateringen. Vilken tråd är du i?
Ja har du lyckats hitta hit borde ju jag klara av det med.Börjar bli orolig över var du håller hus faktiskt, ska man behöva ringa svärmor din nu igen
Seriöst, kommer det feta vita visarsetet från tysken?
Hittade, tack!Japp de är från tysken! Helt ok kvalle även om favinov är bättre.
Slit den med hälsan kompisNä men nu har väl klockan slagit helg va?
Det var verkligen på tiden! Stort grattis!I dag hände det äntligen. Matic, på en av mina armar
Kärlek! Glad du äntligen hittade en pjäsI dag hände det äntligen. Matic, på en av mina armar