Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Svårt att slå enligt min ödmjuka mening och kan mycket väl mäta sig med klockor inom mellansegmentet upp till 30-40tkr. Har haft mycket under åren och Ginault är bland det absolut bästa som jag haft nöjet att prova. Har fortfarande en OR2a och en SS Diver i min kollektionVad har ni för erfarenheter av Ginault? Är ute efter en dykare och är lite sugen på en Silent Service. Någon som ägt eller äger en och kan berätta vad ni tycker om dem? Har väl haft sikte inställt på en Hydroconquest 39mm, men blev nyfiken på Ginault. Får ju bra recensioner på nätet!
Väldigt snygg på meshetFugu idag
Meshet är Geckotas lite fetare modell. Den har jag införskaffat här på ks. Riktigt skönt och snyggt!Väldigt snygg på meshet
Är det am, och får man om så är fallet vara så fräck att mad frågar var du fått tag på det?
Riktigt snyggt blev jäkligt go stil när det låg lite mittemellan milanese och sharkMeshet är Geckotas lite fetare modell. Den har jag införskaffat här på ks. Riktigt skönt och snyggt!
Jäklar va snygg OR2a va! Föll mig mer i smaken med den blå bezelringenSvårt att slå enligt min ödmjuka mening och kan mycket väl mäta sig med klockor inom mellansegmentet upp till 30-40tkr. Har haft mycket under åren och Ginault är bland det absolut bästa som jag haft nöjet att prova. Har fortfarande en OR2a och en SS Diver
Helvete! Den där med lite smör på...Draken Kruger
Ja den är riktigt trevligHelvete! Den där med lite smör på...
Vad har ni för erfarenheter av Ginault? Är ute efter en dykare och är lite sugen på en Silent Service. Någon som ägt eller äger en och kan berätta vad ni tycker om dem? Har väl haft sikte inställt på en Hydroconquest 39mm, men blev nyfiken på Ginault. Får ju bra recensioner på nätet!