• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Lite udda 🤷‍♂️

99372E45-CEB2-4282-8E95-219306C4D8DB.jpeg
 
Lite orientering fick bli kvällens aktivitet och Doxa fick fortsatt pryda armen. Funkar till det också och vi lyckades till och med hitta en kompis modell större! 😁 Kan för övrigt rekommendera Hittaut, riktigt kul aktivitet med barnen eller på egen hand. 😊
PSX_20230515_202147.jpg

PSX_20230515_202347.jpg
 
Vad har ni för erfarenheter av Ginault? Är ute efter en dykare och är lite sugen på en Silent Service. Någon som ägt eller äger en och kan berätta vad ni tycker om dem? Har väl haft sikte inställt på en Hydroconquest 39mm, men blev nyfiken på Ginault. Får ju bra recensioner på nätet!
 

Bilagor

  • 5F490AD9-46CE-4A21-8F6A-C6261D255FD5.jpeg.jpg
    5F490AD9-46CE-4A21-8F6A-C6261D255FD5.jpeg.jpg
    439.4 KB · Visningar: 5
Senast ändrad:
Någon här som vet om Wolbrook brukar köra med rabattkoder? Eller har någon ett av deras gula och/eller vita Tropicband till salu?
 
Vad har ni för erfarenheter av Ginault? Är ute efter en dykare och är lite sugen på en Silent Service. Någon som ägt eller äger en och kan berätta vad ni tycker om dem? Har väl haft sikte inställt på en Hydroconquest 39mm, men blev nyfiken på Ginault. Får ju bra recensioner på nätet!
Svårt att slå enligt min ödmjuka mening och kan mycket väl mäta sig med klockor inom mellansegmentet upp till 30-40tkr. Har haft mycket under åren och Ginault är bland det absolut bästa som jag haft nöjet att prova. Har fortfarande en OR2a och en SS Diver i min kollektion👌
IMG_20230513_135035.jpg
IMG_20230516_122103.jpg



Finns en SS till salu på K & S just nu
 
Tänkte lite kul så här innan helgdag snart.

Affordable för topic.

Edit: eftersom moderator tagit bort kul bild tar jag bort dålig bild. Eftersom det bara blev förvillande.
Nu blev det än mer förvillande.
Mission accomplished @moderator?
 
Senast ändrad:
Vad har ni för erfarenheter av Ginault? Är ute efter en dykare och är lite sugen på en Silent Service. Någon som ägt eller äger en och kan berätta vad ni tycker om dem? Har väl haft sikte inställt på en Hydroconquest 39mm, men blev nyfiken på Ginault. Får ju bra recensioner på nätet!

Jag har en och älskar den! Grym kvalitet och håller tiden väl inom cosc! Jag kör den på curved gummi från Watchwear, men länken är superb den också. Har faktiskt inget negativt att säga, KEEPER 😍
PXL_20230513_191616119.PORTRAIT_Original.JPG
 
Tillbaka
Topp