Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gissa tavelfärgen-leken
Trevlig helg galningar!
Rätt, du vann en ledig torsdag, grattis!
Ser liiite ut som du varit i solen..Originalgummit har dockat moderskeppet.
Ja, lite grann (två veckor på Kreta och sedan i helgen på balkongen). Beroende på ljusförhållanden varierar nyansen mellan brun och rödbrun. Har du kvar din mintgröna Traska? Såg en på K&S. Lite sugen, men att ha två ur i den färgen är väl "overkill"?Ser liiite ut som du varit i solen..
Skönt med semester och sol!Ja, lite grann (två veckor på Kreta och sedan i helgen på balkongen). Beroende på ljusförhållanden varierar nyansen mellan brun och rödbrun. Har du kvar din mintgröna Traska? Såg en på K&S. Lite sugen, men att ha två ur i den färgen är väl "overkill"?
Dockat moderskeppet.Originalgummit har dockat moderskeppet.
@Tibbling What he said.Svårt att slå enligt min ödmjuka mening och kan mycket väl mäta sig med klockor inom mellansegmentet upp till 30-40tkr. Har haft mycket under åren och Ginault är bland det absolut bästa som jag haft nöjet att prova. Har fortfarande en OR2a och en SS Diver i min kollektion
Finns en SS till salu på K & S just nu
Avslutad - Ginault Silent Service
Säljer en Ginault Silent Service som plockades ut av mig i slutet av juli 2022. Valde konfigurationen med no-date och dykarbezel när jag lade beställningen då det var den snyggaste kombinationen enligt min mening (modellen känns som en både rejäl och samtidigt elegant dykare). Denna går under...klocksnack.se
Finns få ur som leker så fint med ljuset som den där pjäsen i den ljuvliga färgsättningen.Rockar fortfarande Matic..
Visst är det så! Beroende på ljuset är det som att ha olika ur på armen. En pärla man blir glad av.Finns få ur som leker så fint med ljuset som den där pjäsen i den ljuvliga färgsättningen.
Åhå! Titta där!
Vad var det för bild?Tänkte lite kul så här innan helgdag snart.
Affordable för topic.
Edit: eftersom moderator tagit bort kul bild tar jag bort dålig bild. Eftersom det bara blev förvillande.
Nu blev det än mer förvillande.
Mission accomplished @moderator?
Det var denna som någon kränkt blekfet anmäldeVad var det för bild?
Men … det är ju ett skämt? Mycket att bli kränkt över …Det var denna som någon kränkt blekfet anmälde
Dom förstod det nog inte bara helt enkelt. Eller den. Det. Hen.Men … det är ju ett skämt? Mycket att bli kränkt över …