Model_Citizen
Silver
Begravning idag, körde svart/vitt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag skulle precis skriva pacemaker.... förargligt.Äsch, dålig input. Ska ut på galej så denna kändes rätt.
Var nog snarare en minut. Det sa bara pang så att säga. Den blå tog väl en minut till så var den borta också.Har skyblue svärdfisken. Finns två på forumet tror jag. Men den gick inom en timme vid försäljning ungefär.
Verkligen, var hittade du bilden och finns det mer info?Den nya Borealis ser lovande ut.
På Borealis instagram konto. Finns lite mer info där.Verkligen, var hittade du bilden och finns det mer info?
Lustigt det här med band/länkar.
Här är fyra klockor som är alltifrån 38,5x9,9mm till 42,7x 15,35mm på olika band.
Jag är född med stora knölar vid handleden, tack mamma/pappa .
Så kan ha ett problem med klockor som skvimpar över puckeln=inte så bekvämt.
Det jag listat ut är att det bästa bandet "klibbar" fast lite; alltså gummi eller en blankare läderyta på insidan.
Så bandet på Sinn 856B är faktiskt inte så bra då det halkar runt på armen.
Den bekvämaste klockan är faktiskt den största, Guinand Starfighter på Isofrane och sen kommer Wempe och GMT tätt efter.
Alltid bra att skriva upp bra saker;Såg att @v0n tillrättavisat dig, men tips annars är att tatuera en friendly reminder vart klockan ska sitta
Vill slå ett slag för att Hammerhead är byggd för små/mindre handleder. Det är inte en ”sann” 44 mm klocka. Mer som en Seiko Turtle i hur den bärs, dvs stor boett men kort L2L och väldigt liten urtavla och vridring.Har ni kollat in kommande Zelos HH?
Hammerhead 44mm Diver
zeloswatches.com
Hade man haft tillräckligt stor handled hade jag försökt fånga denna
Djefla bra! Och det där gummit! Ja tack.Labbråtta #1 har nu fått sitt slutgiltiga utseende. Går det göra något kul av svart & vit var grundtanken. Trodde initialt att det skulle se för jävligt ut men blev istället min kanske bästa modifikation på länge...tja, enligt mig själv då. Tack igen @M26 för du vet vad
BumbLite bättre bilder
Lite specs:
300m vattentät.
Boett I titan.
Skruvad krona.
Ronda 715li quartz urverk med 10års batteritid.
Safirglas.
Tritium tuber.
40mm bred.
Riktigt läcker! Nöjd med köpet?Nykomlingen på givetvis i dag.
Har samma problem med en knöl som en vattenmelon.Lustigt det här med band/länkar.
Här är fyra klockor som är alltifrån 38,5x9,9mm till 42,7x 15,35mm på olika band.
Jag är född med stora knölar vid handleden, tack mamma/pappa .
Så kan ha ett problem med klockor som skvimpar över puckeln=inte så bekvämt.
Det jag listat ut är att det bästa bandet "klibbar" fast lite; alltså gummi eller en blankare läderyta på insidan.
Så bandet på Sinn 856B är faktiskt inte så bra då det halkar runt på armen.
Den bekvämaste klockan är faktiskt den största, Guinand Starfighter på Isofrane och sen kommer Wempe och GMT tätt efter.
"Grattis"Har samma problem med en knöl som en vattenmelon.