- Gjorde samma val efter rekommendation här i tråden.PT5000...tyckte inte det var värt att lägga extra efter att ha sett några reviews på youtube
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
- Gjorde samma val efter rekommendation här i tråden.PT5000...tyckte inte det var värt att lägga extra efter att ha sett några reviews på youtube
Har du fått leveransbesked?- Gjorde samma val efter rekommendation här i tråden.
- Inget besked än, men beställde ju igårHar du fått leveransbesked?
Jag skulle ha fått min i måndags men fick ett mail att dom hade hittat fel i deras QC på klockan och skickat den tillbaka för att fixa till det så det blev sammanlagt en veckas försening...om det nu var fel på den och dom inte bara glömde och skyllde på det men riktigt bra kommunikation med watchdives.
Är tunan trevlig? Inväntar ju en Squales från farbror som ska bli nedrans spännandeUngefär så det ser ut ja
Vart är detta?
Life is good
Vart är detta?
Ja där gjorde du ett bra köp Är absolut inte jävigÄr tunan trevlig? Inväntar ju en Squales från farbror som ska bli nedrans spännande
Kanske kanskeJa där gjorde du ett bra köp Är absolut inte jävig
Tuna bärs jäkligt bra. Stora klockor men pga mer eller mindre obefintliga bandhorn så kan alla bära dom utan att de blir för stora. Borde vara nästa på listan tycker jag
Så in i bomben nöjd
Gott! Ja, den är riktigt gedigen med grymma detaljer. Och tavlan är magisk.Så in i bomben nöjd
Fler borde visa power reserve - coolt och faktiskt en vettig funktion