Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Galet bra canvas! Vart kan man få tag i liknande? Precis ett sånt jag är ute efter
22 grader i sjön, och avslutade med en kall på bryggan. Sommarfeeling på riktigt!
Galet bra canvas! Vart kan man få tag i liknande? Precis ett sånt jag är ute efter
RZE är riktigt bra. Hade en Valour Kronograf jag ångrar jag sålde. Blir den för stor tar jag en tidig kölappDå var det bara att vänta då
Ska bli kul att testa något nytt.
Mycket som är rätt;
Microjustering på länk
Hålade bandhorn
Grym lume
Titan-aldrig haft
Får se om den bär så mycket mindre som de säger - 53mm lug to lug är 3mm mer än Guinanden.
Den är så cool! På andra än mig..Somliga har det bra ser jag
Själv precis kollat på dotterns avslutning i simhallen med en luftfuktighet och värme som Amazonas…
Din gamle mod på idag
Ja de verkar vara braRZE är riktigt bra. Hade en Valour Kronograf jag ångrar jag sålde. Blir den för stor tar jag en tidig kölapp
Det är nåt med denna som är speciellt.. en lite brutal skönhet..
Verkligen! Blir ”en” enhet liksom.Integrerat gummi gör mkt tycker jag, blir så vackert följsamt!
Blev hur grymt som helst på den
Snyyyygt! Det canvaset kanske skulle passa en viss RZE med grå bezelring också.
Hehe fanns en tanke bakom köpet.Snyyyygt! Det canvaset kanske skulle passa en viss RZE med grå bezelring också.
Den var riktigt fin!Sitter på en Sten vid en sjö i en skog
Cool dinka...hade en svart för längesen som jag tyckte gjorde sig jättebra på orange nato:Det är nåt med denna som är speciellt.. en lite brutal skönhet..
Skitsnygg ju! Fan en sån skulle man ha..Cool dinka...hade en svart för längesen som jag tyckte gjorde sig jättebra på orange nato: