Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket snyggt fångat! Hammarhajen är en ytterst trevlig pjäs.Nytt in, min (äntligen) första hammarhaj…
Otroligt snygg den där! Sålde min bara för att jag ville behålla Teal-varianten och behövde cash till ett större klockköp..Nytt in, min (äntligen) första hammarhaj…
Ja och var mindre än jag trodde, kompakt är nog rätt adjektiv för denMycket snyggt fångat! Hammarhajen är en ytterst trevlig pjäs.
Fin kombo! Kan man få se bild på undersidan också? Är sugen på ett Isofrane med svart spänne jag också.Sangin atlas dlc med isofrane dlc spänne. En av favoriterna i lådan.
Rub it inJa och var mindre än jag trodde, kompakt är nog rätt adjektiv för den
Enda sura är jag missade denna som iof är fint på klockan det sitter på med…
Avslutad - Helm orginal canvas 22 mm
Säljer ett 22mm grått canvas från Helm. Har ingen klocka med 22 längre! Som nytt, provar vid ett fåtal gånger. 200 kr inkl fraktklocksnack.se
Tror det hade blivit perfekt Kör den just nu på ett tropic, testa seikogummi från min Arnie med som bar upp den bra och extremt mjukt.
Har haft Serican och tyckte den upplevdes mindre än måtten antyder.Köpte den här för att prova om jag vill ha en Serica när de finns att köpa sen i höst. Den fungerar perfekt och håller tiden perfekt (+ ett par sekunder/dygn). Är inte riktigt överens med den än, lite för liten. Finish och känsla är dock helt ok, så jag kan ju inte låta bli att undra hur mycket bättre Serican är? Har inte bestämt än om den här får bli kvar eller inte
Hojta om du ska skicka den vidare, är eventuellt intresseradKöpte den här för att prova om jag vill ha en Serica när de finns att köpa sen i höst. Den fungerar perfekt och håller tiden perfekt (+ ett par sekunder/dygn). Är inte riktigt överens med den än, bla lite för liten. Finish och känsla är dock helt ok, så jag kan ju inte låta bli att undra hur mycket bättre Serican är? Har inte bestämt än om den här får bli kvar eller inte
- Absolut, vill bara tala om att det är en före dig i kön.Hojta om du ska skicka den vidare, är eventuellt intresserad
Kopian är något större än originalet. Så förmodligen ska du undvika Serican om den här känns på gränsen till för liten.Köpte den här för att prova om jag vill ha en Serica när de finns att köpa sen i höst. Den fungerar perfekt och håller tiden perfekt (+ ett par sekunder/dygn). Är inte riktigt överens med den än, bla lite för liten. Finish och känsla är dock helt ok, så jag kan ju inte låta bli att undra hur mycket bättre Serican är? Har inte bestämt än om den här får bli kvar eller inte
Tryckande ute - hoppas på åskskur...Trevlig fredag på er i värmen
Läder på en dykare? Du kan inte vara riktigt klok du!Trevlig fredag på er i värmen
Nej det är det nog aldrig någon som påstått heller Och jag gör det utan att må dåligt medLäder på en dykare? Du kan inte vara riktigt klok du!
Skriver micro för topic
Ja det hade behövtsTryckande ute - hoppas på åskskur...
Hoppas bara att det kommer någon snart och på riktigt gnäller, det är ju det som är så roligt med forumNej det är det nog aldrig någon som påstått heller Och jag gör det utan att må dåligt med
Hoppas bara att det kommer någon snart och på riktigt gnäller, det är ju det som är så roligt med forum
Tänkte skriva detta forum först men kände mig lite diplomatiskPaneristi Sweden
Välkommen till Paneristi Sweden. Klocksnacks egna avdelning för Panerai. Moderatorer: Palenkovich, azcii och micke_sklocksnack.se
jodå så att...
Haha - Jo risk för livet om du skriver något negativt om dykare på läder där- personligen är jag av den åsikten att om känns det rätt för dig - kör.Tänkte skriva detta forum först men kände mig lite diplomatisk
Så är det!Haha - Jo risk för livet om du skriver något negativt om dykare på läder där- personligen är jag av den åsikten att om känns det rätt för dig - kör.
Dykargummi på en flygare, nu jag jag nog sett allt!Flygare på dykargummi - funkar perfekt.