Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Kul att du är nöjd. Vårda den väl!Tack @MaBr, för att jag fick köpa den här hårdingen. Jag är supernöjd!
En liten bildkavalkad kommer här:
Grattis. Snyggaste vintage skvallen på KSTack @MaBr, för att jag fick köpa den här hårdingen. Jag är supernöjd!
Grattis!Tack @MaBr, för att jag fick köpa den här hårdingen. Jag är supernöjd!
Den klär digNytt in! Tack @Hellmao
Jo jag har enÄr inte det här samma klocka som såldes ny för 300:- för ett tag sedan?
Tycker den är förvånansvärt bra med det gråa gummit.Godmorgon tråden jösses va trött jag är idag behöver kaffe NU.
Vilken jävla investering. Du var borta i några veckor och värdet gick upp flera hundra procent. You're rich b****! (kö på CW:n?)Jo jag har en
Godmorgon tråden jösses va trött jag är idag behöver kaffe NU.
Hos @FeskarnVart hittar jag grått tropic?
Brew gör fina lite annorlunda klockor. Här min Brew Metric Gold.Är ute efter att starta igång med klockorna igen. Sålt allt och vill börja om på riktigt.
Sneglat lite på Tissot PRX, Tudor, äldre beggad aerospace så petar i allt möjligt.
Men sen helt plötsligt ramlade jag över Brew Watches. Någon som har intryck från dessa klockor? Gillar designen skarpt men känns dyra om man jämför med PRX tex.
Vart hade ni startat? Säg i runda slängar max 10K. Ja jag vet, får ingen Tudor för det kanske
Jag gillar svart bästFörsöker avgöra vilken som känns bäst. Svart eller blå?