• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Snart 1år med denna nu
DSC_0891.JPG
 
Snajsigt!!
Hmm, kanske ska testa i sommar ändå? 🤔
Någon aning vart man kan hitta gröna gummistövlar till den? 🤩
Tyvärr så har inte Boldr något grönt men valfritt 22mm band bör ju funka från t.ex. Watchwear. Annars tycker jag att Boldrs svarta Drubr funkar alldeles utmärkt. Lite pricey kanske men jäklar vad bra det är och enligt min mening helt klart värt för ett formpassat band👌

Kolla om @sekvens har planer på att ta in dom, annars går det att beställa hos Serious Watches. Använder du rabattkod welcome när du checkar ut så får du €16 rabatt också.

 
Tyvärr så har inte Boldr något grönt men valfritt 22mm band bör ju funka från t.ex. Watchwear. Annars tycker jag att Boldrs svarta Drubr funkar alldeles utmärkt. Lite pricey kanske men jäklar vad bra det är och enligt min mening helt klart värt för ett formpassat band👌

Kolla om @sekvens har planer på att ta in dom, annars går det att beställa hos Serious Watches. Använder du rabattkod welcome när du checkar ut så får du €16 rabatt också.

Sååå @sekvens tar du in gröna 22mm rubber 😃😃
 
Hittade en tråd på Uhrforum om Momentum Sea Quartz. Magnumklockan.
Originalet från -79 ser tydligen ut så här. Skulle lätt köpa en sån om den fanns :)

Chronosport är ett sånt där varumärke som har en luddig historia. Helmut Sinn hade ju det under sin sista tid på Guinand.
Den här har såklart inget med Guinand att göra.
5053838-9218fcf53d4dc4cf7ada1aafb55150f2.jpg



Edit; En tråd på WUS om varumärket.
 
Senast ändrad:
Hittade en tråd på Uhrforum om Momentum Sea Quartz. Magnumklockan.
Originalet från -79 ser tydligen ut så här. Skulle lätt köpa en sån om den fanns :)

Chronosport är ett sånt där varumärke som har en luddig historia. Helmut Sinn hade ju det under sin sista tid på Guinand.
Den här har såklart inget med Guinand att göra.
5053838-9218fcf53d4dc4cf7ada1aafb55150f2.jpg



Edit; En tråd på WUS om varumärket.
Vill minnas att jag läst att Momentum har planer på en UDT om de kan hitta ett lämpligt urverk, håller tummarna 😁
 
Tillbaka
Topp