• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Kvällspromenad med Squale 1515 som fått sig ett nytt batteri. 😊
PSX_20230705_212421.jpg
Fasen vad cool! Hojta om du nångång tänker sälja den 👍🏻
 
Även Armidan får smaka orange. En av klockorna jag bara använder på sommaren.
20230706_094252 (1).jpg

20230706_094212.jpg
Gillar att den där helt enkelt är dj-vligt blå!

Alltför många dykarur som utgår sig för ha blå tavla brukar för mig framstå som svarta. Bara om solljuset utomhus klockan 12 på dagen på sommaren träffar tavlan på på dem på rätt sätt så kanske man om man anstränger sig se en skiftning mot mörkblått. Lätt överdrivet kanske, men de flesta brukar se svarta ut i normalt ljus för mig.
 
Gillar att den där helt enkelt är dj-vligt blå!

Alltför många dykarur som utgår sig för ha blå tavla brukar för mig framstå som svarta. Bara om solljuset utomhus klockan 12 på dagen på sommaren träffar tavlan på på dem på rätt sätt så kanske man om man anstränger sig se en skiftning mot mörkblått. Lätt överdrivet kanske, men de flesta brukar se svarta ut i normalt ljus för mig.
Tavlan är MÖRKBLÅ jag lovar 🥲

8138kpXjhUL._AC_SS300_.jpg
227044.jpg
Screenshot_20230706_113149_Gallery.jpg
 
HTD watches släppte en vit Aquatic idag, "Cocco bello". 200 ex. Tyvärr redan slutsåld. Edit: kan fortfarande gå att få tag i hos återförsäljare även om den står som sold out på deras egen site. Chronofactum t.e.x. verkar ha ex. kvar.


al-polso.webp
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp