Fasen vad cool! Hojta om du nångång tänker sälja denKvällspromenad med Squale 1515 som fått sig ett nytt batteri.
![]()
![Thumbs up: light skin tone :thumbsup_tone1: 👍🏻](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f44d-1f3fb.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fasen vad cool! Hojta om du nångång tänker sälja denKvällspromenad med Squale 1515 som fått sig ett nytt batteri.
![]()
Är det identisk boett som Doxa Sub 300T?Bra kombo! Har på mitt byte idag med![]()
![]()
Är det identisk boett som Doxa Sub 300T?
Tack! Absolut, ska ha det i åtanke. Den är bara 34mm men det vet du kanske?Fasen vad cool! Hojta om du nångång tänker sälja den![]()
Det visste jag icke, men jag har smala handleder så det funkar nog fintTack! Absolut, ska ha det i åtanke. Den är bara 34mm men det vet du kanske?
Ja, då ska det säkert gå fint. Riktigt tunn så sitter bra på armen.Det visste jag icke, men jag har smala handleder så det funkar nog fint![]()
Gillar att den där helt enkelt är dj-vligt blå!Även Armidan får smaka orange. En av klockorna jag bara använder på sommaren.
![]()
![]()
Tavlan är MÖRKBLÅ jag lovarGillar att den där helt enkelt är dj-vligt blå!
Alltför många dykarur som utgår sig för ha blå tavla brukar för mig framstå som svarta. Bara om solljuset utomhus klockan 12 på dagen på sommaren träffar tavlan på på dem på rätt sätt så kanske man om man anstränger sig se en skiftning mot mörkblått. Lätt överdrivet kanske, men de flesta brukar se svarta ut i normalt ljus för mig.
SäkerligenJa, då ska det säkert gå fint. Riktigt tunn så sitter bra på armen.![]()
Den platsar mkt bra här så det gjorde du rätt iHittade konstigt nog ingen tråd för ”poor mans midsize schtekdykare” så slänger upp en bild på nyförvärvet här
![]()
![]()
Snygg! Hur är länken o låset i kvalitet/ bekvämt?? Jag är sugen på en blå…..Fortfarande en stadig go to för mig. MAEN hit this one out of the park imho.![]()
![]()
Den stan är väl alltid ok.Dag eller natt?
Det är ljust, mobilen säger 02.22.
#norrlandärokejnågramånaderomåret![]()
Du är trygg med den länken. Har en Aragon till på väg in nu…Krogbesök kräver något billigt robust…
![]()
Sitter som en smäck på dig!
När och var blir det första bandbytet?
Band-fen har varit här idag!He he he. Beställde idag ett vitt tropic från Watchwear.
Har bara en klocka sedan tidigare med 20 mm lug-vidd så förrådet med olika band i urval hemma är lite begränsat.