Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snilleblixt, hade inte RK-stronken eventuellt flugit bra på Vattenstjärnan?
Jo, blev kanon! Det jag har i 19mm är lite stelt och hittade inget spänne som passade men det är good enough. Sorry för dålig bild, är så dåligt ljus här.Snilleblixt, hade inte RK-stronken eventuellt flugit bra på Vattenstjärnan?
Så jäkla go design på det bandetJo, blev kanon! Det jag har i 19mm är lite stelt och hittade inget spänne som passade men det är good enough. Sorry för dålig bild, är så dåligt ljus här.
Hammerhead är ju mycket lockande.... Ja faktiskt rätt konstigt att den inte gick direkt.Byte till Yeman…
Passa på ta lite foton av hammarhajen med, trodde den skulle gå snabbt men icke
Där ä la inget fel i den kombon. Bandet "plockar upp" vita index och vita dag/datumskivor. Otroligt fräsch kombo.Följa John typ
(nä, ingen vidare kombo men skitsamma )
Mjo utseendemässigt kanske, men det är ett ganska tunt å nätt vintageband som smalnar av rejält vid spännet.Där ä la inget fel i den kombon. Bandet "plockar upp" vita index och vita dag/datumskivor. Otroligt fräsch kombo.
A ha..., jag förstår. Det är kass då uret blir topptungt och wobbligt.Mjo utseendemässigt kanske, men det är ett ganska tunt å nätt vintageband som smalnar av rejält vid spännet.
Gör sig bättre till lite mindre pjäser än monstret ifråga imo, blir hyfsat ostabilt
Kan tänka mig att det blir obalanserat men ser för jäkla bra ut!Följa John typ
(nä, ingen vidare kombo men skitsamma )
Höll på att tappa klockan i betonggolvet på stora Coop Visby första dagen på semestern
Hann dock att fånga upp den innan.
Nu hemma och på med ett annat band.
Kan man verkligen få känslor för en klocka?
Jag tror faktiskt det - den här tar jag nog med mig i graven.
Yes, och jag minns inte att jag hade kommit åt något. Klockan hamnade plötsligt i matkassenTur du fångade den! Bandstift som gått sönder, eller?
Bra fångat på bild. Man ser faktiskt att det blåser!Var på Bästkusten på tillfälligt besök i början av veckan. Hade med mig två olika klockor. Vädergudarna bestämde att Malm var rätt ute i skärgården. Bilderna är från i onsdags då regnet och vindarna hade lugnat ner sig en smula. Jag hade också en matchande blå regnjacka till klockan.
Fick du inte med någon halv länkbit? Då jag 2021 köpte min från Malm så minns jag att det låg en hel och en halv bit extra i lådan. Dessa skickade jag med till den som köpte uret av mig.Malm Air Wolf idag.
Skön klocka men tyvärr omöjligt att få länken lagom lång för mig.
Ingen mikrojustering är ju nackdelen med butterfly claps.
Någon med lagom stor arm får gärna prova...
Fick du inte med någon halv länkbit? Då jag 2021 köpte min från Malm så minns jag att det låg en hel och en halv bit extra i lådan. Dessa skickade jag med till den som köpte uret av mig.
Finns det inte i lådan så har säkert Malm ett par bitar att skicka till dig.Nej, visste inte att det fanns.
Får iofs kolla i lådan en gång till