hammermountain
Silver
Tack! Lata Söndagar ger sjysta fotomöjligheter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Lata Söndagar ger sjysta fotomöjligheter
Ja då får man ta sig tidTack! Lata Söndagar ger sjysta fotomöjligheter
GrattisStort grattis till en trevlig klocka .
Grattis. Ser bra ut!
Trevligt med domad plexi
Riktigt sugen på den där.Jag var och klämde på denna, Seiko SPB097 i lördags. Klockmaster Globen hade den inne. Mycket trevlig måste jag säga.
Ja, jag med. Men 15k känns rätt saftigt för den.Riktigt sugen på den där.
Alltid är det något , det var dyrt.Ja, jag med. Men 15k känns rätt saftigt för den.
Oh så läckert !
Trevligt med domad plexi
Mycket stiligt! Grattis igen
Mycket bra. Grattis! Har själv funderar på den en, två och tre gånger
Stort grattis till skönheten och riktigt trevligt med mycket bilder. Det gillas .
Kul. Grattis, riktigt fin. Tack för alla bilderna, kul att se.
Riktigt bra, grattis!
Galet bra, stort grattis
Grattis, riktigt Nice klocka
Men varför inte linjera index med inlägg...? På en reklambild. Som kostade jättemycket pengar att producera och krävde alldeles för många människors input innan det blev av...Jag var och klämde på denna, Seiko SPB097 i lördags. Klockmaster Globen hade den inne. Mycket trevlig måste jag säga.
Cool.. ser bra ut. Dock lite tveksam till endlinksen. Tycker den ser lite klossig ut på ngt sätt :/Ugh... hade släppt Ball helt men så fick jag lite bilder på klockan... den ser riktigt bra ut...
Dom verkar inte ha på en grå än men ser ju riktigt bra ut?
Mja, kanske de. Gillade den jag. Klockan ska vara 40mm, 48mm lug till lug samt 11,8mm tjock så bör bäras bra... kanske blir L2L lite längre men den typ av endlinks?Cool.. ser bra ut. Dock lite tveksam till endlinksen. Tycker den ser lite klossig ut på ngt sätt :/
Fasen du får mig att vilja beställa enEn veckas semester på sydligare breddgrader.
Har gett mig fan på att bara en klocka ska med denna gång. Tisell kommer att få det tunga förtroendet. En av få som jag riktigt saknar när den vilar i lådan. Fortfarande lite lätt chockad av premiumkänslan den levererar när man tar på den. Ser man till priset så är feelingen oslagbar.
Ja så får det bli
Sorry, inte meningen att dra någon djupare i fördärvet . För egen del så blir det nog en grön också vad det lider om känslan håller i sig.Fasen du får mig att vilja beställa en
Hehe alltid kul med inspo,har vart nära på Steinhart många gånger,men är tvek på den nu när jag ser Tisell.Sorry, inte meningen att dra någon djupare i fördärvet . För egen del så blir det nog en grön också vad det lider om känslan håller i sig.
Nu har den äntligen landat so far så är jag nöjd. Kändes väldigt liten när jag såg den första gången (tror att plexin delvis skapar denna effekten). Men väl på sitter den som en smäck