• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jag blev löjligt nöjd sen är det väl upp till var och en vad man gillar ☺️
IMG_6389.jpeg
Själv föredrar jag utan men kör monokel istället.
300356_monokel.jpg

Haha, inte jag heller. 😁 Jag tycker att de är fina på bild, både den vanliga och den nya digitala, men jag är inget fan av integrerad länk så skulle inte köpa en oavsett. Däremot är jag sugen på en sån här, de säljs för ett riktigt bra pris på Kulta-Center nu. 🤔
a1100d-1ef.jpg
Bra hittat med Kulta center 948 spänn, var inte självklart att de dök upp när man googlade klockan. Hela tiden sneglat på några varianter av Ripley "reissuen", men när denna presenterades började tankarna skifta fort. Den är nu skickad och de har höjt priset med en tusenlapp.

Bra hittat med Kulta center 948 spänn, var inte självklart att de dök upp när man googlade klockan. Hela tiden sneglat på några varianter av Ripley "reissuen", men när denna presenterades började tankarna skifta fort. Den är nu skickad och de har höjt priset med en tusenlapp.
Härligt, hoppas att du blir nöjd. 😊 Riktigt cool klocka tycker jag och till det priset var det ett kap!

H.G.P. watches gör en "comeback" efter decennier i dvala. Kul och affordable reissue på deras gamla dykare från 70-80 talet. Vintage inspirerande BOR-länken ser lovande ut med borstad finnish rakt över och 20-16 mm 🤩
Det får minsann bli en megaquartz för min del.
ocean-dive-watches-automatic-hgp-bl_PujA.jpg
ocean-bracelet-dive-watches-mecaquartz-hgp-bl_PwOy.jpg
KC_IMG_9494_S.jpg
HGP-diving-watch-diver-200-mecaquartz-black-dial-black-bezel-black-tropic-rally-rubber-strap-s.jpg
02_0ece9506-28c9-49b7-8467-1e458cf8739e.jpg

vintage-hgp-watch_icFY.jpg

Det gamla originalet

Tillbaka
Topp