• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Vi provar ännu ett brunt läder till piraten. Jo jag vet att rally-band ska vara till kronografer, men det struntar jag i. Jag tycker det passar med lite élégance till den här dinkan.
Oavsett vilket läder jag slutligen landar i på den här klockan är jag så väldans förtjust i klockan. Kan nog vara mitt bästa klockköp hittills.
Vilken tur jag hade att @Dr. D hade tröttnat på den.😄👍
20230903_093150.jpg
20230903_093000.jpg
Kul att du är nöjd!
Tycker den är väldigt tjusig, lite för tjusig för mig 😊

Den här klockan gör mig lite frankofil.
20230903_121043.jpg

Lämplig ljudillustration erfordras.

Edit. Med frankofil menar jag inte vän av frankenklockor. Det är jag visserligen också, men det hör väl mest hemma i rysstråden. 😉
Ja, det är otroligt härligt ur och än mer frankofil blir du med t.ex. en Beneteau Oceanis 34 på sjön och en Renault Alpine A310 på land.
beneteau-oceanis-34-huge-1332adc70d589c2.jpg IMG_5638-1800x1198.jpg

Anmält mig till ett löparprogram som startade idag, hade tänkt köra G-shock först men när denna fanns billigt lokalt blev det ett köp. Superlätt, bra funktioner, safirglas och ändå estetiskt helt ok (tycker jag) 🤓

E2682ACD-965F-4643-8024-6D240EF3461E.jpeg

Blir nog beställa ett vitt gummi med om jag inte kan hitta ett mörkgrönt…

Tillbaka
Topp