Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilket härligt gäng! Det slog mig när jag såg din bild vad orimligt det är att äga mer än en klocka egentligenMicro-gänget (knatteligan?)
![]()
Jodå. Så är det. Sedan 1982 har den varit min. Lite repor och rispor, men man får nog säga att den åldrats med mer värdighet än ägaren....Åh..., den gamle trotjänaren. Ca 40 år väl? Riktigt trevlig och "clean" anadigi.
Vilket härligt gäng! Det slog mig när jag såg din bild vad orimligt det är att äga mer än en klocka egentligenjag säger inte att man inte ska, det är bara orimligt
![]()
Precis. Och en klocka för veckans alla dagar. Så 14st är rimligtJag tycker det är rimligt att ha åtminstone en reserv om något skulle hända.![]()
Vad är det här för skoj?
![]()
![]()
Seiko "BLACK&RED CARBON" - Mister Khronan MOD
Seiko MOD BLACK&RED CARBON - A captivating blend of deep blacks and vibrant reds. Experience timeless elegance with a modern twist.misterkhronan.com
Ser ut som något Seiko borde tillverka själva...Vad är det här för skoj?
![]()
![]()
Seiko MOD BLACK&RED CARBON - A captivating blend of deep blacks and vibrant reds. Experience timeless elegance with a modern twist.misterkhronan.com
"Dial: MM300 style" får det tyvärr att låta lite som att det är faketavlorVad är det här för skoj?
![]()
![]()
Ah exakt vad jag tänkte med. Kan ju inte krylla av nya originaltavlor heller"Dial: MM300 style" får det tyvärr att låta lite som att det är faketavlor
"Horn to horn" var för övrigt lite skoj också, istället för lug to lug![]()
Sol, och det är inte ens 17:e Maj!Brons utan att det är onsdag,
Rött datum och det är inte ens söndag.
Mythos och den är inte ens tom
Vart är värden på väg...
Happy helg alla klock-anarkister
![]()
Ska väl inte vara sämre här heller. Mitt micro/affordable case.Micro-gänget (knatteligan?)
![]()
Länge leve ”den där jävla microtråden”
![]()
Trevlig helg bästa tråden!
![]()
Jag har ju en hel del klockor kvar, trots att jag sålt av några stycken. I oktober kommer Sericas uppföljare till deras field 4512 som kan bli spännande.
![]()
Old boys
![]()
Tack detsammaMycket trevliga pjäser![]()