Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Att man gör en manuell variant visar ytterligare på att man riktar sig mot entusiaster. Archimede stiger i graderna hos mig även om jag själv inte letar fler manuella
Kör samma ur som igår. Ät gärna en kanelbulle, men tänk på djuren då det är deras dag, vilken firas 4 oktober varje år sen 1931 d.v.s. i 92 år.
![]()
![]()
Snyggt! Vad är det för band?Tror jag hittat rätt med bandet nu (till nästa sommar).
![]()
Watchwear stämmer bra. Deras curved premium.Snyggt! Vad är det för band?
Edit: Ser ut som Watchwear.
Absolut! Havbund betyder ju havsbotten på danska.Än så länge är det njutbart men det är nog inte så länge till.
![]()
Hörde jag bad-bund?
![]()
Du är bundgalenÄn så länge är det njutbart men det är nog inte så länge till.
![]()
Hörde jag bad-bund?
![]()
Hämtade precis denna. Testar lite olika natoband, gillar nog khaki bäst.
![]()
![]()
Får man önska lite fler bilder på den länken.Testade runt lite och fastnade för denna gamla 70-tals länk. Minns hur gött den satt på min vintage Tuna med lite samma stuk på boett.
![]()
Så cool!
Tycker jag sällan stöter på klockor den gör sig bra på. Den går från 22mm vid infäste och länk från 24mm och nedåt. Nån gammal racing kronograf vore väl det ultimata.Så cool!
Den måste du använda mera!
Jo det är nog så. Tänk dig den länken på en gammal Citizen Bullhead. Det hade varit godis det!Tycker jag sällan stöter på klockor den gör sig bra på. Den går från 22mm vid infäste och länk från 24mm och nedåt. Nån gammal racing kronograf vore väl det ultimata.
Tycker jag sällan stöter på klockor den gör sig bra på. Den går från 22mm vid infäste och länk från 24mm och nedåt. Nån gammal racing kronograf vore väl det ultimata.
Det var en sådan länk jag hade på min Tissot PR516 GL I mitten på 70-talet. Så otroligt tuff!Jo det är nog så. Tänk dig den länken på en gammal Citizen Bullhead. Det hade varit godis det!