• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Baltic släpper nytt. Riktigt snyggt! 37mm, Miyota och 690 Euro inkl svensk moms. Själv hade jag varit mer intresserad och även villig att betala lite mer om den haft Eta 2824 (el motsvarande klon).

A7D93913-5BCB-4C62-916B-12B3FA8BE8C6.jpeg
Riktigt fina tycker jag. Hade dock hoppats på en svart eller grå.
 
Det är väl så att microbrands oftast handlas direkt från resp. tillverkares webbshop. Sällan jag har sett intressanta och vettigt prissatta microbrands hos ÅF med fysisk butik. Det är ju ett fördyrande led. Sen finns det ju andra nätaktörer som erbjuder microbrands, t.ex. Sekvens, Serious Watches, Watchbandit, Gnonom o.s.v.
Jag tänkte det, men det hade varit kul att få klämma och känna (på handleden) innan köp. Men i den prisklassen kanske de flesta är beredda att chansa?
 
Om det är ett likadant (eller samma) band som jag och @Nilas haft på en sinn-chrono så är det ett så otroligt bekvämt band 😊
Di Modell Chronissimo
- waterproof tål 100meter 😂
Vid 101 meter imploderar bandet.

 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp