• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Startade med denna:
G58WCeK.jpeg

Har nu bytt till denna:
Ze5FhG3.jpeg

Jody från JOMW har släppt en egen klocka/märke. Erebus. Ser rätt ok ut. Pris 299USD.
IMG_3764.jpeg

Jody från JOMW har släppt en egen klocka/märke. Erebus. Ser rätt ok ut. Pris 299USD.
IMG_3764.jpeg
Jag blev inte knockad direkt. Som du säger ok men väcker inget habegär vid första ögonkastet hos mig.

IMG_3764.jpeg

Får lite pelagosvibbar över den blå, ändå lyckad design fast lite knepigt namn. Visarna är ju 👌🏻

Edit: Såg nyss hans egna video på dem.
Känns bara konstigt hur han hyllar sin klocka på egna (vad som ska vara oberoende) kanalen först av alla. Men kanske bara jag som tycker det var udda mer än att typ ”här är klockan, bedöm själva” 🙈

Senast ändrad:
Någon som har tips (kanske tom säljer:)) på schyssta visare som skulle passa min custom urtavla? Lume behöver vara ”patina”. @v0n du brukar vara en fena på detta :)
IMG_3765.jpeg

Boetten jag tänkte använda är denna.
IMG_3766.jpeg

Någon som kanske kunde photoshopa in tavlan i boetten med visarna som nu är på klockan? :D
Kul projekt!
Hyfsat knöligt att få matchande nyans DIY så att säga. Raffles Time har visare med en nyans som kallas "dirty yellow" som kanske kan va nåt? 🙂

Den är fin. 40 eller 42?
40, såhär såg den ut när jag köpte den första gången 😃 bytte till ett annat original inlägg ☺️

IMG_6476.jpeg

Tillbaka
Topp