Oslagbar!Fel, ni TROR det är kallt
Fast idag blev det bara en lugn promenad med favvoklockan #1
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oslagbar!Fel, ni TROR det är kallt
Fast idag blev det bara en lugn promenad med favvoklockan #1
![]()
De sitter fast med pyttesmå torxskruvar, tro’t eller ej.Hur funkar bandhornen på den där?
Den är kanon, drar av ett par hundralappar om du är sugenVar inte denna jäkligt trevlig
Avslutad - PB - Citizen Promaster NY0120-52
Prisbump 18/11, 2200 inkl spårbar frakt. Citizen Promaster NY0120-52, gul urtavla. Köpt ny av mig, använd en handfull gånger. Fullset, cert ej stämplat. Inga byten. Referenser finns. Swish.klocksnack.se
Den är kanon, drar av ett par hundralappar om du är sugenKatten ingår tyvärr inte.
![]()
Har tyvärr för många klockor och dessutom en på väg med postnord från samma serier fast guld/svart/stålDen är kanon, drar av ett par hundralappar om du är sugenKatten ingår tyvärr inte.
![]()
Skulle nog säga ungefär som en SKX. Smidigt med justerbart lås också. Tycker man får väldigt mycket klocka för pengarna med denna.Hur upplevs den storleksmässigt? Också tittat en del på den där modellen, verkar trevlig trots några mindre störande saker (som på allt)![]()
Åh så bra den där är!Squale får liva upp det en smula i dystra November.
![]()
Jag är barnsligt förtjust i Seconde Secondes infall, så jag blev lurad av släpp nummer två;-)Såg ni att Spinnaker vill tjäna ytterligare på sina 50 Phantoms? Nu kommer den i blått också. Leverans i Mars nästa år. Känns lite girigt.
![]()
Spinnaker Watches
Our timepieces, through a combination of material, design and craftsmanship, pay tribute to both a technical command and for a life beneath, beyond and beside the sea.spinnaker-watches.com
Jag hade köpt den jag också men jag tyckte det var onödigt med EN dykare till. Har liksom knappt något annat.Jag är barnsligt förtjust i Seconde Secondes infall, så jag blev lurad av släpp nummer två;-)![]()
Som modelejon...Ny Serica - är brun / brunröda klockor det nya blå? Upplever att det kommit ut rätt många nyheter i den kulören?
![]()
SERICA 8315-2 Desert Red - Travel Chronometer
The SERICA 8315-2 Desert Red brings warmer and organic tone to our GMT collection. Chronometer certified & water resistant up to 20ATM.www.serica-watches.com
![]()
Onekligen. Vet vi om det är true eller callers-GMT? Dålig koll på Yema och tyckte inte det framgick vid snabb koll på hemsidan.Skapar visst habegär...