• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Fel, ni TROR det är kallt 🤷😁
Fast idag blev det bara en lugn promenad med favvoklockan #1
IMG_20231111_131224.jpg
Oslagbar!

IMG_2909.jpeg

Den är kanon, drar av ett par hundralappar om du är sugen 🙂 Katten ingår tyvärr inte.
1000026004.jpg
Har tyvärr för många klockor och dessutom en på väg med postnord från samma serier fast guld/svart/stål

Men tycker den gula var riktigt riktigt läcker, och för runt 2-2.5k är det ett fynd 🤩
Vilken annan klockmodell som är så snygg kan man köpa för dom pengarna.

Fin katt.

Såg ni att Spinnaker vill tjäna ytterligare på sina 50 Phantoms? Nu kommer den i blått också. Leverans i Mars nästa år. Känns lite girigt.

Jag är barnsligt förtjust i Seconde Secondes infall, så jag blev lurad av släpp nummer två;-)
IMG_9385.jpeg

Ny Serica - är brun / brunröda klockor det nya blå? Upplever att det kommit ut rätt många nyheter i den kulören?

1699997727613-png.5686762
Som modelejon... :rolleyes: hoppar jag snabbt på den bruna trenden och bestyckar 21an med brun krokostrånk för dagen :).
20231115_071053.jpg

Tillbaka
Topp