Så snygg
Coolast i baren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så snygg
Coolast i baren
Tack för svar! det låter inte omöjligt, men det ser fasiken pilligt ut på video. Blir att undersöka iaf!Nej det bör inte vara det, har för mig att jag läst att man ska använda en hårtork som man går runt och värmer inlägget med tills limmet släppt. Sen är det bara att pilla bort det, rengöra ringen och klistra på nytt.
Lycka till!
Nice, by the way, ni är upp sent, el jag tidigt ? brukar vakna vid 05, el ca 23 i Sverige, idag blir det roadtrip till en vulkan, dinkor idag ? Japanskt tror jag...
Klockan är 22:43 nu på Island.Nice, by the way, ni är upp sent, el jag tidigt ? brukar vakna vid 05, el ca 23 i Sverige, idag blir det roadtrip till en vulkan, dinkor idag ? Japanskt tror jag...
Funkar bägge by the way, hur fasiken gör du med service på dessa ?
0643 här, 8 timmar då...Klockan är 22:43 nu på Island.
De fungerar bägge två, fast fickuret har jag i bankfack. Det var min farfars farfarsFunkar bägge by the way, hur fasiken gör du med service på dessa ?
Har (handen på hjärtat) aldrig haft dem på serviceFunkar bägge by the way, hur fasiken gör du med service på dessa ?
Varför denna tråden är så underbar sammanfattat i en mening <3Roligt beslut du tagit att fimpa snordyra märken för att istället ta den alternativa vägen (tycker jag)
Geckota har en del. Kostar från ca 300 kr upp till 1000 kr. Har dock inte testat dem själv, men köper ofta andra band från dem.Fel tråd egentligen men jag tänker att jag antagligen får bäst hjälp här...
Är det någon som kan tipsa om var jag kan hitta bra meshband till överkomligt pris?
Lite märkligt men Steinhart har (hade?) i 22 mm med ett verktygslös justering i spännet. Dock måste man köpa rätt längd från början och så får man en Steinhart logga på spånnet. Men ett bra mesh.Fel tråd egentligen men jag tänker att jag antagligen får bäst hjälp här...
Är det någon som kan tipsa om var jag kan hitta bra meshband till överkomligt pris?
Fel tråd egentligen men jag tänker att jag antagligen får bäst hjälp här...
Känns som att gifta sig typ idag är enda lösningen?Vilken jävla service från Serious watches... Beställde i onsdags, igår fick jag paketet!!
Det jobbiga är att frugan har lagt veto att den inte får bäras förns vår bröllopsdag, 3 augusti!
Dom spottar ut modeller just nu Ball! Cool, men är osäker vad jag tycket om titan.Ny Ball Roadmaster Marine GMT, limiterad till 1000 ex. Titan, inhouse Day-Date GMT med quickset, 40mm. Preorder pris 1870 CHF, retail efter 17 juli 2495 CHF. Ser lovande ut
Har noll erfarenhet av GMT (än så länge) men va är de två kronorna till vänster till för? Antar att den ena är för GMT handen men den andra?Ny Ball Roadmaster Marine GMT, limiterad till 1000 ex. Titan, inhouse Day-Date GMT med quickset, 40mm. Preorder pris 1870 CHF, retail efter 17 juli 2495 CHF. Ser lovande ut
Hade jag haft 18.000 över till en klocka hade jag beställt den direkt. Ligger tyvärr några tusen från för närvarade på klockkontot.Ny Ball Roadmaster Marine GMT, limiterad till 1000 ex. Titan, inhouse Day-Date GMT med quickset, 40mm. Preorder pris 1870 CHF, retail efter 17 juli 2495 CHF. Ser lovande ut
Ny Ball Roadmaster Marine GMT, limiterad till 1000 ex. Titan, inhouse Day-Date GMT med quickset, 40mm. Preorder pris 1870 CHF, retail efter 17 juli 2495 CHF. Ser lovande ut
Videon beskriver dess funktioner väldigt bra, det är quickset för att styra den röda GMT pilen fristående från övriga tidsinställningen då den vanliga kronan används för att styra Day-Date misstänker jag.Har noll erfarenhet av GMT (än så länge) men va är de två kronorna till vänster till för? Antar att den ena är för GMT handen men den andra?
Riktigt riktigt snygg.500m wr, keramisk bezel med lyspasta i siffrorna, domed safirglas, ett fint dekorerat ETA 2893-2 premium, gmt, samt bra finish och en trevlig länk. Och för det priset! glad att jag hittade denna tråd..