Riktigt snygg!! Gillar att de borstade bandhornen framträder så tydligt!Mycket handledstid på den här
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snygg!! Gillar att de borstade bandhornen framträder så tydligt!Mycket handledstid på den här
Kan nog va det sämsta försöket till nytt datum fönster jag skådat ha begär på formen och den rosa tavlan dock!Kul med lite annorlunda med vad händer vid ´3? är det ett hål där eller någon slags försök till innovativt datumfönster?
Tack för det! Men bäst är den "sunburst"-borstade bezelen!Riktigt snygg!! Gillar att de borstade bandhornen framträder så tydligt!
Kvällens
Mycket handledstid på den här
Jag kan tänka mig vara spekulant om/när du ska sälja den .Kvällens
Nice! Samurai och pepsi är en grym komboIngen mikro men definitivt affordable. Fick hem en Samurai för andra gången.
Är ju en dammodell.Jag tycker att den var fin och jag gillar ju poppiga färger som rosa och mindre klockor.... men namnet? Seamonster på en klocka på 38mm och rosa tavla Med ett sånt märkesnamn tänker jag typ på en 50mm PVD dykare med en svart/gul tavla med röda visare eller nått
Riktigt mycket trevliga detaljer. Tex dom fasade bandhornen både utåt och mot end-länkenDet förstår jag. Vilken fantastisk klocka. Nu såg jag detaljerna mer på klockan också. Coolt borstning och den kronan!
Sommar klocka? 38mm 249 usd.
Är ju en dammodell.
Av med plasten, vill se fler bilder!Hämtade paket tidigare idag. Kommer lite mer WS sedan och lite mer tankar. Men ungar ska nattas osv. Sorry, mycket bilder! Grönt är skönt!!
Trevlig kväll! Själv pustar jag ut efter familjeträff i Vilnius.
Av med plasten, vill se fler bilder!
Ja just ja... Grattis1
Hämtade paket tidigare idag. Kommer lite mer WS sedan och lite mer tankar. Men ungar ska nattas osv. Sorry, mycket bilder! Grönt är skönt!!
Grönt är SÅ skönt! Hela modellen är ju hur bra somhelst.
Ser fram emot många fler bilder!
Edit: Gratulerar!
Trevlig kväll! Själv pustar jag ut efter familjeträff i Vilnius.
Trevlig stad, där har jag varit många gånger. Har du familj därifrån? Grym Armida, sneglade senast idag på en sådan på deras hemsida
Trevlig stad, där har jag varit många gånger. Har du familj därifrån? Grym Armida, sneglade senast idag på en sådan på deras hemsida
Grattis. Jättefin liten klocka, har en själv så nu två i tråden. Säg hej till brorsan.Denna skönhet kom hem idag efter att varit borta 5 veckor på garantiärende. Kom först med en skadad bezel, men deras kundtjänst var superbra och löste allt smidigt. Klockan är 39mm varianten och sitter riktigt bra på mig.
Grattis en skönhet. Hovrade över den häromdan som ersättare till en grön Squale men en horizons GMT får nog räcka. Säg hej till kusinenHämtade paket tidigare idag. Kommer lite mer WS sedan och lite mer tankar. Men ungar ska nattas osv. Sorry, mycket bilder! Grönt är skönt!!
Gillar den häftiga optiken i kupningen på glaset.Trevlig kväll! Själv pustar jag ut efter familjeträff i Vilnius.
Roligt beslut du tagit att fimpa snordyra märken för att istället ta den alternativa vägen (tycker jag)Trevlig helg alla, öppnar helgen med Squale’s
Trevligt, min med. Savanoriu Prospektas inte långt från Forum CinemasJa min fru är härifrån. Vi brukar bo nära Vokieciu Gatve när vi är här och hälsar på. Underbar stad, varmt och skönt, god öl och vettiga matpriser.
Onödigt fin!!!Tjohoooo