He he I wish
Tack, Älskar naturen i mitt nya hemland, well gårdagen bjöd på fin natur bland vulkaner
Vart bor du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
He he I wish
Tack, Älskar naturen i mitt nya hemland, well gårdagen bjöd på fin natur bland vulkaner
Södra Filippinerna, har varit back and forward i 20 år cirkus, men på heltid sedan årskiftet....Vart bor du?
Geckota har en del. Kostar från ca 300 kr upp till 1000 kr. Har dock inte testat dem själv, men köper ofta andra band från dem.
Lite märkligt men Steinhart har (hade?) i 22 mm med ett verktygslös justering i spännet. Dock måste man köpa rätt längd från början och så får man en Steinhart logga på spånnet. Men ett bra mesh.
watchgecko / Geckota
Har köpt ett par stycken och tycker det är bra kvalitet för pengarna.
Detta är polerade billigaste varianten till £28 om jag inte minns fel
Mycket imponerande! Ändå lite kul med den tidhållningen trotts priset Där snackar vi verkligen om "afforable"!Har nu burit denna dag som natt i 6 dygn.
Har helt glömt av att kolla tidshållningen fram tills nu. Efter en högst oprofessionell och enbart en okulär avstämning mot samma tidskälla, vilket räcker gott för mig så går den inte ens en sekund fel. Alltså en tidshållning som många premium-ur skulle önska dom hade. Jag kallar det för "premium affordable deluxe" .
Helt rätt där. Riktigt imponerande. Kul med affordables som är bra både på in och utsidan .Mycket imponerande! Ändå lite kul med den tidhållningen trotts priset Där snackar vi verkligen om "afforable"!
Inte så mycket. Jag vill ha en i alla fall. Grymt härligt retro!Bulova computron, har den ”avhandlas i tråden”?
Det finns ju nytillverkade versioner av dessa fräna 'drivers watch'. Ska se om jag kan hitta en länk.Bulova computron, har den ”avhandlas i tråden”?
Grym!WOD. Funkar till allt.
Södra Filippinerna, har varit back and forward i 20 år cirkus, men på heltid sedan årskiftet....
Så grymt häftig! Bara läst lite om den men känns som en av de roligare klockorna att ha på armenBulova computron, har den ”avhandlas i tråden”?
Snygg! Har du någon bild på samlingen? Vore kul att se då du verkar ha lite roliga klockor med bred variation, har sett bilder på åtminstone Nomos, MkII och nu Hamilton men har för mig att det ska finnas en SRPA21 också. Nejdå, ingen stalkervarning här inte.Paradiven får vila lite Ingen mikro men affordable är den ju allt!
Vafalls, har du inte fått sålt på den? Trodde den skulle gå direkt.Puffar helt okynneslöst min annons för min Tisell. Finns såklart rabatt för mikro-bröder
https://klocksnack.se/threads/tisell-marine-diver-2018-grön.114149/
Är finfint, men man saknar årstidsväxlingar, same, same, men duger
WHAT!!! Jag vill ha sommar same same... Vinter- usch. Tänk badklocka året runt.
Snygg! Har du någon bild på samlingen? Vore kul att se då du verkar ha lite roliga klockor med bred variation, har sett bilder på åtminstone Nomos, MkII och nu Hamilton men har för mig att det ska finnas en SRPA21 också. Nejdå, ingen stalkervarning här inte.
Tack!! Ska se till att samla samlingen för ett porträtt när jag väl är "hemma" igen. Ute på vägarna några veckor till Grymt minne/ögon får ja säga! Nog bara postat en eller två bilder på den, men Padin är där med en liten minisamling Seikos (bara för att Seikos är ju störtsjysta).
De verkar onekligen duktiga på att justera verken. Hade nästan lika sanslös precision på min gamla Tisell.Har nu burit denna dag som natt i 6 dygn.
Har helt glömt av att kolla tidshållningen fram tills nu. Efter en högst oprofessionell och enbart en okulär avstämning mot samma tidskälla, vilket räcker gott för mig så går den inte ens en sekund fel. Alltså en tidshållning som många premium-ur skulle önska dom hade. Jag kallar det för "premium affordable deluxe" .
Jag vill ha en svart med grön kanske kan funka... Hur är den på nato?Puffar helt okynneslöst min annons för min Tisell. Finns såklart rabatt för mikro-bröder
https://klocksnack.se/threads/tisell-marine-diver-2018-grön.114149/
Ingen aning. Bara haft den på länk men borde se bra ut på svart eller khaki!Jag vill ha en svart med grön kanske kan funka... Hur är den på nato?
Jodå! @themetalandthetwisted Blev en hel del bilder på paran där den senaste månadenÄnnu mer stalking nu men har du instagram? Tyckte jag såg paradivern i flödet
Jäkligt schysst instaJodå! @themetalandthetwisted Blev en hel del bilder på paran där den senaste månaden
Fin den där.Paradiven får vila lite Ingen mikro men affordable är den ju allt!
Försökte byta bort den här ovanliga Skxa55 häromdan. Det misslyckades och är faktiskt väldigt nöjd över att min tillfälliga sinnesförvirring inte lyckades. Det är ju en grym sommarklocka..