Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ok. Jag la inte till något extra vill jag minnas men de hade någon juldeal med gratis expressfrakt så det kanske innefattades av det.Intressant, watchdives har någon liknande konstruktion. I alla fall om man lägger till $5 för snabbare frakt. Behövde du lägga till något extra eller var det standardfrakten?
Edit: ser svaret nu på deras checkoutsida - $6 för taxfree freight![]()
tack för tips!
Åker man på importkostnader?
Hittade dessa på Ali, kommer inte ihåg vem det var som letade efter brunt.
![]()
Neues Design SOFO Fluorkautschuk FKM Uhrenarmband 20mm 22mm Wasserdichte Schnellverschluss-Uhrenarmbänder für Taucheruhren jeder Marke - AliExpress 1511
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comwww.aliexpress.com
Verkar finnas i alla förutom vit väl?Jag också, men verkar bara finnas i svart...
Håller med om att grönt kan vara riktigt bra på klockor.
Jag var lite oklar. Det stämmer, det här var det billigaste alternativet och då ingick alltså tax free.Ok. Jag la inte till något extra vill jag minnas men de hade någon juldeal med gratis expressfrakt så det kanske innefattades av det.![]()
Om jag har någorlunda koll så saknar du även ett bronsur. Här kan du få såväl brons som grönt. Ev. intresse tar vi i PM.Håller med om att grönt kan vara riktigt bra på klockor.
Av någon anledning har jag inte en enda grön klocka. Kan möjligen 2024 bli året för min gröndebut?
Vet ej.
Men vet dock att det är ipa o'clock nu.
![]()
Verkar finnas i alla förutom vit väl?
JahaJo på Ali, men San Martin gummit fanns bara i svart
Ja nu är det väl ställt bortom allt rimligt tvivel att det rör sig om ren och skär dumhet
Ha, ha..., nej den får vara med över sommaren och troligen längre än så. Skulle troligen ångra en försäljning redan på väg till ombudet.Har du inte tröttnat på den där än?!![]()
Har du inte tröttnat på den där än?!![]()
Du köper ju fan upp allt gôtt! Back off!️
![]()
Och om jag minns rätt så var jag bara några minuter efter @Delgada då han övertog den.
Ja det ante mig..Ha, ha..., nej den får vara med över sommaren och troligen längre än så. Skulle troligen ångra en försäljning redan på väg till ombudet.
Broder, jag önskar dig en bra dag i backarna samt inte minst ett riktigt Gott Nytt År.
He heDu köper ju fan upp allt gôtt! Back off!️
![]()
Sorry Broder.Fortfarande lite bitter över den att du klippte denna före mig...@LoveL