• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Smooth Operator

Rolex
2-Faktor
Har ngn kollat havet?
@Smooth Operator ngt i sundet?
Nope! Jag spanade igår, men icke. Saknar hans fantastiska bilder från diverse vattenäventyr. 1000009015.jpg
 

Magnus (Sthlm)

Panerai
2-Faktor
Slänger in ett bandtips. Fick precis hem två sånna här iso-band från San Martin. Mjuka och fina med en fin avsmalning som jag inte sett hos någon annan. Nu ska jag testa runt och se vilken klocka som ska få prydas av ett.


AB735A80-6D81-4789-942D-F8A07A74B5AC.png
 

BjornAgain

Panerai
2-Faktor
Slänger in ett bandtips. Fick precis hem två sånna här iso-band från San Martin. Mjuka och fina med en fin avsmalning som jag inte sett hos någon annan. Nu ska jag testa runt och se vilken klocka som ska få prydas av ett.


AB735A80-6D81-4789-942D-F8A07A74B5AC.png
Ser bra ut! Hur är tjockleken - som Isofrane eller tunnare?
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
Slänger in ett bandtips. Fick precis hem två sånna här iso-band från San Martin. Mjuka och fina med en fin avsmalning som jag inte sett hos någon annan. Nu ska jag testa runt och se vilken klocka som ska få prydas av ett.


AB735A80-6D81-4789-942D-F8A07A74B5AC.png
Doftar de vanilj :)?
 
Topp