• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Dr. D

Patek
2-Faktor
Testar band :)

IMG_2123.jpeg
IMG_2124.jpeg
IMG_2125.jpeg
 

Delgada

Patek

Smooth Operator

Rolex
2-Faktor
Nej, jag skall inte köpa..., tror jag, men enligt mig ett otroligt läckert ur.
 

Ehrnholm

Rolex
2-Faktor
Någon som testat Delugs Delcro? Ser ut som en trevlig take på elastiskt band.

 

Kreacon

Audemars
T18. Känns sjukt bra. Mycket nöjd med helthetsintrycket. Nackdelen är väl att tillhörande bandet smalnar av till 14mm vid spännet. Dvs spännet är 14mm, så vill man köra originalspännet på andra 18mm band (som smalnar till 16mm) blir det problem upptäckte jag.
Ok! Ja band misstänker jag att man vill byta. Hade en annan tank med samma proportioner, den kändes på tok för liten, men t18 ser inte för liten ut tycker jag. Vad har du för handledsmått?
 

Flaco

Cartier
Ok! Ja band misstänker jag att man vill byta. Hade en annan tank med samma proportioner, den kändes på tok för liten, men t18 ser inte för liten ut tycker jag. Vad har du för handledsmått?
Under knölen som på bild 16.20cm. Har otroligt platta handleder.

Tillhörande band var för övrigt väldigt bekvämt. Avskyr dock färgen. (Ville ha blånerade visare därav valet).
 

INSANE

Panerai
2-Faktor
Vad skulle ni rekommendera för märke/modell för runt 2500-3500 kr? Klockan ska helst komma på länk.

Har riktigt dålig koll på detta segment. Fick frågan själv men har inte så bra koll :rolleyes:

Har ni några vettiga tips som jag kan skicka vidare?
 
Topp