Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag får Panna-känsla av den där, ser bra ut.Premiär för Spinnaker på jobbet
Ha en skön måndag!
Hade en sarb017 på oyster tills för nåt år sen. Lite nostalgisk... Väldigt trevlig klocka.I brist på annat fick det bli en ny länk till en gammal trotjänare.
Så bra! En av Seikos bästa, alla kategorier.I brist på annat fick det bli en ny länk till en gammal trotjänare.
Den här har jag haft sedan förra sommaren@thewordfox är klockan nu i samlingen? Väldigt fint med den blåa färgen.
Fick bli ett nytt gummi till LeGranden också idag.
Är det sommar så är det. Tror minsann den får stanna trots allt
Skulle man nog kunna göra men länken på Tisell är så förbaskat bra så den får nog sitta på .Använder du det till tisell?
Härligt Nilas, skönt att höra l love le gran DFick bli ett nytt gummi till LeGranden också idag.
Är det sommar så är det. Tror minsann den får stanna trots allt
Ruskigt fin uppsättning där.Är väldigt nöjd med min mikro-samling just nu. Bra variation och färger jag trivs med. Nästan alla på länk. GMT:n kommer också få längre fram.
Ja den är riktigt bra. Jag tror att man ger sina klockor en för liten chans i många fall, iallafall jag. Måste bli bättre på det. Saknar ju nästan alla jag sålt . Djävulskt svårt bara när utbudet av bra affordables är så stort som det är.Härligt Nilas, skönt att höra l love le gran D
Alltid kul att ändra om i samlingen. Hur ser den ut idag och vad har du för planer?Tänkte avyttra några pices då jag fått gör mig att bygga om samlingen och köra al in micro kan slänga in en pre KS bild här i tråden ifall någon skulle va intresserad ikv
Grattis! Stilren och trevlig. Grönt och orange är aldrig fel .Nya Traska 38mm
Ser lovande ut.Nya Traska 38mm
Grym samling du har.Är väldigt nöjd med min mikro-samling just nu. Bra variation och färger jag trivs med. Nästan alla på länk. GMT:n kommer också få längre fram.
Är det din?Nya Traska 38mm
Undrar om företaget vet vad ordet betyder i Sverige. Är ju iof inte lika kontroversiellt som Honda Fitta.Nya Traska 38mm
WOTD. Min äldsta trotjänare från tider då Anonimo fortfarande var ett mikromärke, här på ett cordura band från Hadley-Roma. Önskar er en trevlig måndag!
Tack men den är inte min, det är den första offentliga bilden som lades upp idagGrattis! Stilren och trevlig. Grönt och orange är aldrig fel .
Nix, lånad från FBÄr det din?
Ja just nu är det lite varierat, inte följt någon speciell tråd utan köpt de jag gillar och de är väl lite tanken framöver med men med fokus på micro märken så att säga har ex en lorier som förhoppningsvis dimper ned imorgon sen få vi seAlltid kul att ändra om i samlingen. Hur ser den ut idag och vad har du för planer?
Tack, en av mina all time favs! Anonimo Firenze under Federico Massacesi är i mitt tycke som Pre V Panerai och förlorade mycket av sin charm när de blev uppköpta efter konkursen. Vem vet har jag tur så kanske den rentav får ett litet samlarvärde i framtiden, min är nummer 002/149Underbar, perfekt design! Anonimo kändes bättre för...
Snacka om fulsnyggHittade den här i lådan och insåg att den fått typ 1h handledstid sen jag köpte den. Så den fick 1h till ikväll. Tycker att den är skitcool men den blir aldrig vald bland konkurrensen, stackarn