• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Stenholm13

Cartier
Själv varit sugen på dom där, hur ser den ut på handleden, sitter den bra ?😊
Är lite i valet och kvalet om ja ska göra mig av med den, men svårt, vet inte riktig vad man får för dom, och sälja för väldigt lite pengar känns som jäkla slöseri bara, för jag gillar det väldigt mycket, men samtidigt är man alltid nyfiken på annat😅 är ett och ett halvt år garanti kvar också
 

Lord_tito88

Patek
2-Faktor
Affordable transport, affordarble dykare och fläckar på byxorna då knatten tyckte att det var affordable att torka av yoghurt på pappas byxor.

IMG_1771.jpeg
 

Stenholm13

Cartier
Ja det tycker jag! Både på gummi och länk, (ser lite större ut på bild än va den ser ut och känns i verkligheten)
Någon som har en aning va man kan tänkas få om ja säljer den? 1,5år kvar på garantin,
 

Bilagor

  • IMG_0151.jpeg
    IMG_0151.jpeg
    484.5 KB · Visningar: 8
  • IMG_0150.jpeg
    IMG_0150.jpeg
    508.2 KB · Visningar: 10
  • IMG_0152.jpeg
    IMG_0152.jpeg
    467 KB · Visningar: 10
  • IMG_0138.jpeg
    IMG_0138.jpeg
    974.3 KB · Visningar: 9

Klockjägaren

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
När man är såld på drakar och också går igång på kreativa samarbeten blev lockelsen av den här Bamford för svår! En av 24 i svart titan med unik drake av The Dial Artist på väg till Sverige 🐉! Det är ju drakens år🤘!
Year-Of-The-Dragon-B80_1536x.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp