Desamma broder!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Desamma broder!
Kvällen studie i blått.
(Fotat med en potatis).
![]()
Jag som inbiten main brandare har försökt få till bra microbrands köp, men blir alltid ledsen över känslan på kvallen. Finns det några micros som faktiskt håller känslan av premium brands?
Helt OK om dom kostar lite mer. Har ni några rekomendationer?
Vad har du testat för micros? Ska vi snacka riktigt bra kvalitet så rekommenderar jag Gruppo Gamma eller NTH.Jag som inbiten main brandare har försökt få till bra microbrands köp, men blir alltid ledsen över känslan på kvallen. Finns det några micros som faktiskt håller känslan av premium brands?
Jävlig bra potatis!Kvällen studie i blått.
(Fotat med en potatis).
![]()
Som sagt, vad har du testat? Finns ju massor. Några exempel:Jag som inbiten main brandare har försökt få till bra microbrands köp, men blir alltid ledsen över känslan på kvallen. Finns det några micros som faktiskt håller känslan av premium brands?
Riktigt bra den där! Skapar habegär...Dagens...
![]()
Fattar att Zelos inte når upp i kvalitet i jämförelse med en del större märken. Seiko och Orient (som inte är micros utan två av de absout största klocktillverkarna som finns) tar en del genvägar så väldigt rimligt med.Jag har trstat: Zelos, Seiko, Orient, CW. Tycker dom är snygga, men når inte upp i kvalitet..
Jag har trstat: Zelos, Seiko, Orient, CW. Tycker dom är snygga, men når inte upp i kvalitet..
Fattar att Zelos inte når upp i kvalitet i jämförelse med en del större märken. Seiko och Orient (som inte är micros utan två av de absout största klocktillverkarna som finns) tar en del genvägar så väldigt rimligt med.
Men om inte CW når upp till dina kvalitetskrav så vet jag faktiskt inte vad vi ska tipsa om...
Vill tillägga en undran; vad är definitionen på kvalitet?Håller med @thewordfox
Vilken stora märken jämför du med om inte CW når upp i kvalité?
Jag har trstat: Zelos, Seiko, Orient, CW. Tycker dom är snygga, men når inte upp i kvalitet..
Fattar att Zelos inte når upp i kvalitet i jämförelse med en del större märken. Seiko och Orient (som inte är micros utan två av de absout största klocktillverkarna som finns) tar en del genvägar så väldigt rimligt med.
Men om inte CW når upp till dina kvalitetskrav så vet jag faktiskt inte vad vi ska tipsa om...
Monta är ju näst intill oslagbara gällande finish och bra kvalitet, piskar många av dom stora drakarna också enligt mig. Visst kostar det en slant men man får grejer därefter också.
Bjussar på min Triump för lite inspiration.
![]()
En tunnis här så jag rockar 36!C’est magnifique! 36 eller 40?
Snygg, flugit under min radar!![]()
Den här bor rent-free i mitt huvud sedan en tid tillbaka. Kan den vara värd 1200 dollares tro?
För den pengen hade jag velat ha en länk.. även om den suttit som skit med de raka bandhornen.
Helt rätt kan jag tycka! Knep du den på forat eller direkt från wempe?En tunnis här så jag rockar 36!![]()
Men någon har ju tagit minst ett (1) knark här. Är det en officiell tavla från Citizen eller någon skön snubbe från numera stängda Pusher Street som tagit sig artistiska friheter?Va fin. Ser ut som nåt min dotter ritat i förskolan. Med ögonbindel.
![]()
Officiell tavla. Citizen kör en kampanj för just denna nu på sociala medier. Det inlägget jag såg hade inte jättemånga positiva kommentarer om man utrycker sig diplomatisktMen någon har ju tagit minst ett (1) knark här. Är det en officiell tavla från Citizen eller någon skön snubbe från numera stängda Pusher Street som tagit sig artistiska friheter?
Snygg, flugit under min radar!
Men; Fattar inte riktigt deras historia?
Swiss Made men har sitt säte i US?
Blir alltid sur då jag inte kan se ngn adress på hemsidor...eller ngt tfn nummer..
About 2 — MARIN INSTRUMENTS
www.marininstruments.com
Haha nä det är väl iochförsig santHar något mikromärke någon vettig historia egentligen? Inte många iaf
Kan tänka mig att de köper in selitta-verk och sen sätter ihop klockorna i staterna.
Snygg, flugit under min radar!
Men; Fattar inte riktigt deras historia?
Swiss Made men har sitt säte i US?
Blir alltid sur då jag inte kan se ngn adress på hemsidor...eller ngt tfn nummer..
About 2 — MARIN INSTRUMENTS
www.marininstruments.com
Har något mikromärke någon vettig historia egentligen? Inte många iaf
Kan tänka mig att de köper in selitta-verk och sen sätter ihop klockorna i staterna.
Va fin. Ser ut som nåt min dotter ritat i förskolan. Med ögonbindel.
![]()
Tack. Kul lista. Habegäret triggas.![]()
70 Best Microbrand Watches - A Complete Guide for 2025
In the watch industry, the landscape is made up of companies large and small. In this comprehensive list we take a look microbrand watches that have caught our attention and are producing worthy timepiecesteddybaldassarre.com
Lustiga är "complete list"Tack. Kul lista. Habegäret triggas.