• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jojje90

Omega
Morning, min Armida är nu rustad för krig.
Väldigt robust klocka med grym strap från AW här på forumet.
20240131_172418.jpg
20240131_172409.jpg
Vilken tank! 💪
 

Jojje90

Omega
Farligt med en nattlig session på Ali med endast whisky som coach. Blev med kina hulk innehållandes ett nh35 verk för femhundringen.
IMG_2728.jpeg

En perfekt donator för relaxen jag ändå tänkte bygga men mycket billigare. Mer hand wash certified åt folket.
IMG_2727.jpeg
Haha, helt jävla underbar tavla det där. Ser ut som en perfekt donator.
Förövrigt så spenderade jag stora delar av natten på precis samma sätt.
Jag var dock så pass disciplinerad så att jag tänkte att jag sover på saken och "förhoppningsvis" är mindre köpsugen idag, men det är inte känslan.
 

Magnus Ö-o

Cartier
Haha, helt jävla underbar tavla det där. Ser ut som en perfekt donator.
Förövrigt så spenderade jag stora delar av natten på precis samma sätt.
Jag var dock så pass disciplinerad så att jag tänkte att jag sover på saken och "förhoppningsvis" är mindre köpsugen idag, men det är inte känslan.
Nej kommer känslan smygande så är den ju där för o stanna tyvärr. Farligt när det är både enkelt och billigt…. 😂
 

Smooth Operator

Rolex
2-Faktor
Nu befinner vi oss förvisso på olika platser i livet (mer än geografiskt) men min jävla kärra har ju gått lika mycket på ett halvår som din har de senaste sex åren 😂

IMG_3666.jpeg


Nytillskottet för topic 🐢
Så är det. Innan jag gick i pension för snart 7 år sedan så körde jag ca 5000 mil/år och gjorde så i 42 år. Lägg till ca 4000 hotellnätter under den tiden så är det gott att vistas hemma i det trevnadsvärda tjället och stillsamt pyssla lite med armbandsur. HaGoHelg önskas från din gamla hemstad.
 
Topp