• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Smooth Operator

Rolex
2-Faktor
~1,5’ skickat o klart.
Addiesdive gör det bra för små pengar. Dessa två fick jag hem för 1,5K inkl. allt (d.v.s. för båda). Sålde dem, ångrade mig och gjorde ett nytt köp för samma pengar.
20231114_191715-COLLAGE.jpg
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Addiesdive gör det bra för små pengar. Dessa två fick jag hem för 1,5K inkl. allt (d.v.s. för båda). Sålde dem, ångrade mig och gjorde ett nytt köp för samma pengar.
20231114_191715-COLLAGE.jpg
Rätt galet för dom summorna!
Har dock gett mig lite mersmak för att köpa något annat kul och billigt 😊

Tidigare glömde jag lite av att det finns mycket kul för ” små pengar ”
 

Smooth Operator

Rolex
2-Faktor
Rätt galet för dom summorna!
Har dock gett mig lite mersmak för att köpa något annat kul och billigt 😊

Tidigare glömde jag lite av att det finns mycket kul för ” små pengar ”
Ja, det är kul att testa lite av det som finns på "nedersta hyllan". Den här från Watchdives landade in för 800 kr inkl. allt. NH35 precis som i Addiesdive.
1000009847.jpg
 

Master J

Audemars
2-Faktor
Hittade Quartz + mineralglas för den pengen, via Ali. Men förmodligen jag som är dålig på att leta 🤷‍♂️

Jaha... sorry... ser att det finns olika versioner nu...

Denna är det kanske som du har:

1129

 

Jojje90

Omega

Delgada

Patek
Hittade Quartz + mineralglas för den pengen, via Ali. Men förmodligen jag som är dålig på att leta 🤷‍♂️
Ja Ali är ju inget under av struktur direkt. Helt omöjligt att hitta. Dessutom verkar det se olika ut beroende om man söker via luren eller via datamaskinen. Men det kanske är mest skit vid tangenterna hos mig...🤔
 
Senast ändrad:
Topp