• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Equilibrium

Garth
2-Faktor
IMG_9351.jpeg

I väntan på skidskyttet.
 

hepanter

Patek
2-Faktor
IMG_1486.jpeg


Haft två cronos, bland annat den du/ni är sugna på. Mycket bra kvalitet, jag ville dock ha den med printad logga och inte den applicerade. Förvisso en ganska fin logga, störde dock mig att den var så blingig. Inte mycket jag kan klaga på kvalitetsmässigt. Mätte aldrig upp gången.
När min gmt landade hade tavlan lossnat i en skruv under transport, men lagade den billigt hos lokal uris och fick ersättning av cronos.
Missade detta inlägget igår, ser ju grym ut. Gärna fler bilder 👌
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Får lite Bvlgarivibbar från den. Ser verkligen genomarbetad ut 😊
Den är speciell. 🙂 Totalt 2,98mm "tjock", urverket 1mm. Tunnaste soldrivna klockan i världen där nästan varje del är designad och tillverkad in-house specifikt för modellen. Monterad för hand med en glasring gjord i cermet, en mix av keramik och metall för att stärka upp boetten. Resten av klockan har behandlas med duratect.
1000027142.jpg
1000027145.jpg
1000027146.jpg

Länken är riktigt välgjord också, bekvämaste jag testat.
1000027216.jpg
 
Senast ändrad:

Sennelier

Rolex
2-Faktor
Nu har jag äntligen fått tag på min personliga favorit av alla Lorier Neptune - den mörkblåa med kritvita index! 🕺 Det var en kille i Österrike som turligt nog för mig hade en liggande. Har inte orkat justera länken än, så just nu sitter den på ett sandfärgat single pass från Miro. Otroligt bekväm kombo.

1000006312.jpg
 
Senast ändrad:
Topp