• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

TotteH

Patek
2-Faktor
1000011477.jpg
 

rambo_amadeus

Vacheron
2-Faktor
Funderar på att eventuellt sälja min 39mm SUPERMAN BRONZE CMM.10 BLUE LIMITED EDITION (till självkostnadspris/Kickstarterpris, 14kSEK). Bör levereras om dygt en månad. PMa om någon är sugen
IMG_4898.png

 

skyseeker

Rolex
Skulle gärna se fler bilder. Den är ju så frän.
Hur ser ändlänkarna ut. Kan det fungera väl att sätta på gummi eller läder? (Tror nog den gröna skulle göra sig bra på orange gummi om det funkar med monteringen)
Säg till om du ångrar dig så kan jag köpa din innan jag beställer.
Nu regnar det, så inga bra bilder i solen. Men testade slänga på ett gummi.
Blev över förväntan. Inte heller top-tung som jag förväntade. Tycker den sitter något bättre med gummi faktiskt.
(Tror dock inte man ska ha ett för tunt gummi/läder på).
IMG_2773.jpeg
IMG_2774.jpeg
IMG_2775.jpeg
IMG_2779.jpeg
IMG_2777.jpeg
IMG_2781.jpeg
IMG_2776.jpeg
 

Bilagor

  • IMG_2782.jpeg
    IMG_2782.jpeg
    323.3 KB · Visningar: 1

hepanter

Patek
2-Faktor
Så ledsamt och jag beklagar verkligen sorgen och saknaden. Trots att det är 12 resp. 10 år sedan de här två pälsklingarna gick över regnbågsbron så saknar jag dem varje dag. Då är det fint att ha lite bilder.
1000013230.jpg
Armbandsur för topic.
1000013232.jpg
Så himla gulligt de sover ihop på bilden ♥️
Nu lite rodellträning här innan jag ska meka rundbalspress
1000030131.jpg
 

Smooth Operator

Rolex
2-Faktor
Så himla gulligt de sover ihop på bilden ♥️
Nu lite rodellträning här innan jag ska meka rundbalspress
1000030131.jpg
Ja, de funkade bra ihop. Grynet var den enda katt som Nanook (Nonno till vardags) tolerade. Grynet var även den som bestämde och otaliga gånger så fick Nonno en lavett av den lilla, men han var så otroligt snäll. 60 kilo kärlek i en ungersk kuvasz som ju är en vakt- & vallhund som skall vara rätt skarp.

Armbandsur för topic.
1000013250.jpg
 
Topp