Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bonjooouuurrrr! Helt nylandat och upplockat ur lådan.
Det är precis vad man förväntar, en slimmad och mer "elegant" 4512. Sitter som en dröm och jag tror nog att bonklipet funkar ännu lite bättre med en lite mindre chunky boett. Sen är jag ju personligen en fan av breda glasringar/små tavlor så för mig hade de gärna fått behålla de gamla proportionerna men rent objektivt tror jag det är rätt drag som de gjort att smalna av glasringen lite och göra tavlan aningen lite större.Härligt, hur känns den?
Kul att se en äkta Serica i tråden bland alla kinakopior.
Jag står fortfarande i kö.Dagens följeslagare...
Kan det vara någon variant av paul (som klockan ligger på)? Hade en 73 som jag tillsist inte tordes använda live så då fick det bli en moddad strata istället. Kul o spela men det var ett tag sen. Fin klocka by the way.Min gamla elgitarr
Kan det vara någon variant av paul (som klockan ligger på)? Hade en 73 som jag tillsist inte tordes använda live så då fick det bli en moddad strata istället. Kul o spela men det var ett tag sen. Fin klocka by the way.
Riktigt nöjd med denna! Baltic MR01 blå
Intressant. På vilket/vilka vis ger Stürling pepsin bättre känsla än Pagani pepsin?Nytt in och nu tror jag paganin hänger löst faktiskt, äntligen nåt med rätta känslanobs kladdigt glas
Flera saker för att nämna några.Intressant. På vilket/vilka vis ger Stürling pepsin bättre känsla än Pagani pepsin?
Inte alltid så lätt att sätta ord på det men det skulle vara intressant att ta del av.