Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Österlen.....den skjortan......hade det inte blåst så förbannat idag så hade jag utgått från att det fanns en stråhatt inblandad också.Vårkänsla på Österlen.
Påverkar val av klocka (och skjorta )
Oh. Vågat att lägga klockan så nära pickupen. Men gitarren kanske inte är inkopplad?
Fingrarna går som lärkvingar över greppbrädan
Nepp, jacket ser du rätt till höger om tidmätaren.Oh. Vågat att lägga klockan så nära pickupen. Men gitarren kanske inte är inkopplad?
Haha, ja vad ska jag ens säga till mitt försvar. Schysst Stratocaster oavsett. Hade en gräddvit US Stratocaster med scaloperad hals i min ungdom. Givetvis Humbuckers för extra fett ljud. Numera kör jag en Framus Television från 60-talet. Inte lika mycket hårdrock men väldigt fin.Nepp, jacket ser du rätt till höger om tidmätaren.
HumbuckersHaha, ja vad ska jag ens säga till mitt försvar. Schysst Stratocaster oavsett. Hade en gräddvit US Stratocaster med scaloperad hals i min ungdom. Givetvis Humbuckers för extra fett ljud. Numera kör jag en Framus Television från 60-talet. Inte lika mycket hårdrock men väldigt fin.
@essGunnar Kan vi få mer på Serican?
Ja, en sån skönhet!Gött att den är tillbaka på armen igen!
Borde finnas två alternativ till att den landar in hos en ny vårdnadshavare:Dubbelpost.
Nu har jag anmält mig till OWGM.
Förra året gick det sådär.... efter ca tre dagar fick jag ett PM från @LoveL som skrev att " nu ska jag sälja klockan du har suktat efter så länge... osv... vill du köpa"
Ok klockköp tre dagar in på OWG kan ju bara sluta med fail.
Så i år kommer ställa upp med just den klockan.
Kommer gå bättre i år.
Skulle det bli så illa att jag efter en månad med den här klockan blir så trött på den att jag inte veta av den mer då skickar jag den till @Smooth Operator .
Vill dock bara poängtera att det är högst hypotetiskt då vi svurit varandra evig vänskap Spoon och jag.
Gillar Bulova Meteorit. Någon som ser den köpbar inom EU?Nytt kul på G! Bulova Lunar Meteorite och Nivada Depthmaster.