Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul att få se en till på forumet
Min säger hej
Gillar nog. Destro hade dock gjort den mer attraktiv för mig så inte kronan krossar handen.U5S-A
Limited edition watches – Made in Italy. Check out our current models online.www.unimaticwatches.com
Gillar nog. Destro hade dock gjort den mer attraktiv för mig så inte kronan krossar handen.
Vi har olika utformning på handleden. Generellt är stora kronor bättre än små för mig så i det här fallet var det lite skämtsam. Även bandhornens utformning har betydelse för min handledsknöl. Jag fattar inte varför kronan ska vara på höger sida?Jag har aldrig fattat det där...
Du måste bära klockan väldigt nära handen?
U5S-A
Limited edition watches – Made in Italy. Check out our current models online.www.unimaticwatches.com
Vi har olika utformning på handleden. Generellt är stora kronor bättre än små för mig så i det här fallet var det lite skämtsam. Även bandhornens utformning har betydelse för min handledsknöl. Jag fattar inte varför kronan ska vara på höger sida?
Edit: Om man inte har manuellt uppdrag, då är vanlig kronplacering bättre. Vilket nog är ursprungsorsaken till kronplaceringen. På en krono som på bilden är det lätt och naturligt att manövrera knapparna med tummen tycker jag.
EZM 13.1 för destrotopic.
36 mmU5S-A
Jag har dennaNågon som har ett spontant tips på en skön grön klocka? Urtavla, inte boett haha. Har kollat en del på Traska men jazzar inte med deras typografi och vill ha datum på vardagsur. Gärna något dressigare under 10tkr
Klocka till OWGM fixad! För 600kr begagnad får man ändå säga att den är affordable. Överraskande bra finish och kvalitén på klockan känns kanon. Tyvärr så har länken mer att önska men ska försöka hitta en annan som matchar klockan bättre.
Ja, det hade varit bättre men å andra sidan vet jag inte när jag kollade på klockan sist och inte visste om det var nio på förmiddagen eller nio på kvällen.synd att den inte har 24h-visning den där...
Ja, det hade varit bättre men å andra sidan vet jag inte när jag kollade på klockan sist och inte visste om det var nio på förmiddagen eller nio på kvällen.
Detta ska ju vara en homage till en gammal modell som inte hade 24h-visning så jag tycker att det är rätt. Hade bara AM/PM på mina gamla Casio jag hade som liten så jag gillar det.Nä iofs, men det ser fattigt ut... typ som en väckarklocka från Jula för 99 kr som kostade 2:40 att tillverka istället för 2:50 för att de snålade på urverket
Den var ju väldigt snygg, vilken är det? Kan inte urskilja loggan pga visarna heheJag har denna
Skön textur på tavlan, så den uppför sig olika i olika ljus
Inte åt det stressigare hållet dock
Detta ska ju vara en homage till en gammal modell som inte hade 24h-visning så jag tycker att det är rätt. Hade bara AM/PM på mina gamla Casio jag hade som liten så jag gillar det.
Vore nåt om man nånsin kunde lära sig när am/pm egentligen är.Detta ska ju vara en homage till en gammal modell som inte hade 24h-visning så jag tycker att det är rätt. Hade bara AM/PM på mina gamla Casio jag hade som liten så jag gillar det.
Har aldrig lyckats lära mig det men om jag har denna på armen i en hel månad så kanske det sitter sen!Vore nåt om man nånsin kunde lära sig när am/pm egentligen är.