• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Nu är inte jag någon expert och crono24 priser långt ifrån alltid rimliga men nog finns det ett värde och stort intresse för den varianten med. Den tycker jag verkligen att du ska försöka få igång. 😄

Hehe, det där känns lite som ett typiskt Chrono24 överpris. Men bra för självförtroendet så att säga.

Dagens/månadens Horloscaphe

IMG_0254.jpeg

Hehe, det där känns lite som ett typiskt Chrono24 överpris. Men bra för självförtroendet så att säga.
Svårt att sätta ett pris, handlar mycket om rätt köpare och vad hen är beredd att betala där och då. Den lär iaf inte bli billigare skulle jag tro. Gav 5000 för min, nyservad. Vissa kanske tycker det är dyrt medans andra tycker det är billigt.

Verkar som Klockmäster Globen har stängt (för gott). Trist! Det hade jag missat. Klockmäster-hemsidan talar fortfarande om att urmakeriet med fem urmakare ligger i anslutning till den butiken. Vet nån om de urmakarna har flyttat över till butiken i Fältöversten?

Känns lite fel att drälla in i en klockbutik på öfvre Östermalm med en sleten miltärklocka men det kanske får bli så?

Verkar som Klockmäster Globen har stängt (för gott). Trist! Det hade jag missat. Klockmäster-hemsidan talar fortfarande om att urmakeriet med fem urmakare ligger i anslutning till den butiken. Vet nån om de urmakarna har flyttat över till butiken i Fältöversten?

Känns lite fel att drälla in i en klockbutik på öfvre Östermalm med en sleten miltärklocka men det kanske får bli så?
Jag vet att de letade nya lokaler efter Globen, men när jag talade med dem, förvisso i höstas, så var urmakeriet fortfarande kvar där, men enda butiken den i Fältöversten.

Med tanke på deras intresse för klockor har jag svårt att se att de skulle dissa din Precista.

Annars är Tidlösa Ur i Uppsala väldigt duktiga. Men då får du kanske skicka den.

Jag vet att de letade nya lokaler efter Globen, men när jag talade med dem, förvisso i höstas, så var urmakeriet fortfarande kvar där, men enda butiken den i Fältöversten.

Med tanke på deras intresse för klockor har jag svårt att se att de skulle dissa din Precista.

Annars är Tidlösa Ur i Uppsala väldigt duktiga. Men då får du kanske skicka den.
Tack, öfvre Östermalm var inte så allvarligt menat ;) De tar säkert emot den. Men bra att veta att den nog förmodligen landar hos samma urmakare grupp då till slut.

Tillbaka
Topp