Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tavlan blir riktigt snygg i ljuset!Wise i dag![]()
![]()
![]()
Tror inte att någon skulle klaga om du spontant la upp fler bilder på den![]()
Ha ha. Coolt att ha sju st orienter så man kan köra en märkesvecka.Orientvecka, dag 5:7: Bambino. Trevlig helg.
![]()
Det har blivit så av en slump. På den sjunde dagen, d.v.s. söndag blir det en riktig "hermelin" som jag inte riktigt vet hur den har hamnat hos mig.Ha ha. Coolt att ha sju st orienter så man kan köra en märkesvecka.
Har aldrig ägt en orient själv men var nära att köpa en i början av mitt klockintresse för några år sedan, men halkade ned i amphibia-diket då.
(Därifrån har jag dock tagit mig upp nästan helt och hållet. Har bara 3 kvar)
Takk, jeg kjøpte den secondhand full set. Har bestit en AD770 fra dem, og to dager etterpå dukket denne opp på Finn.no. Da måtte jeg jo kjøpe denne også....Wow! Trådens första tror jag? Köpte du direkt från Wise, och köpte du med länk?
Är du nöjd? Det där är klockan längst upp på min villhöver-lista för tillfället!
Sommaren räddad!Nyanländ från förste hovleverantör @moggelito
Extra bra är att vi har typ samma omkrets på handleden, får nog justera ut en microjustering
![]()
En färgmatchning ur den högre skolan.Vi tar ett glas rom och just nu kändes det oerhört angeläget att matcha dryck - bezel varför det föranledde ett klockbyte.
![]()
Kul! Posta gärna fler bilder!Takk, jeg kjøpte den secondhand full set. Har bestit en AD770 fra dem, og to dager etterpå dukket denne opp på Finn.no. Da måtte jeg jo kjøpe denne også....![]()
Lenken er på Pre-order, har bestilt den også. Veldig fornøyd, bilder gir den ingen rettferdighet. Fantastisk finish. lume av en annen verden og +2 sek/d. Whats not to like?Bæres veldig behagelig, den inkluderte FKM remmen er fantastisk.
Mmmm, väl-applicerade index gets my juices flowing!Gilt och applicerade index, allt för att hedra trådskaparen
![]()
![]()
Troligtvis pga hajpen och en skev andrahandsmarknad, men du borde testa - de är riktigt riktigt bra!Mmmm, väl-applicerade index gets my juices flowing!
Och undrar varför jag aldrig haft en Halios..
Ny klocka från Jody, Just One More Watch egna märke: Erebus
Ser bra ut, kan tänka mig en! 12 olika tavlor att välja mellan, samt val mellan Oyster och Jubilee.
![]()
Erebus Watches – EREBUS WATCH
If you’re looking for a unique and quality watch, Erebus Watches has you covered. Erebus Watches are a microbrand that was founded in 2022 by two watch lovers who wanted to create original models for their customers. Browse their collection and find your perfect timepiece today.erebuswatches.com
Ja, den lila är verkligen en pralin.Snygg ändå! Den lila var skön:
![]()
Ny klocka från Jody, Just One More Watch egna märke: Erebus
Ser bra ut, kan tänka mig en! 12 olika tavlor att välja mellan, samt val mellan Oyster och Jubilee.
![]()
Erebus Watches – EREBUS WATCH
If you’re looking for a unique and quality watch, Erebus Watches has you covered. Erebus Watches are a microbrand that was founded in 2022 by two watch lovers who wanted to create original models for their customers. Browse their collection and find your perfect timepiece today.erebuswatches.com
Efter drygt 5 månader konstant på handleden börjar man ana lite bruksspår...
Vad jag kan minnas har jag bara tagit av den när jag bytte batteri på forrden, när jag kört vinkelkap samt för att gå över den med tvål och tandborste. Är nog dags för det sistnämnda igen ser jag...
![]()