Varje dag en stund med den här godingen. Trevlig helg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den här länken har on the fly adjustment, quick fix pinnar.Personligen hade jag mycket hellre sett ett högkvalitativt integrerat gummi med ett stabilt viklås. Tänk Oris eller Omega. Eller cut-to-fit à la Sinn m fl.
Inga pengar alls i sammanhanget. Så ska en slipsten dras!Den här länken har on the fly adjustment, quick fix pinnar.
Titan som har nån beläggning, går inte att repa. Köper du klockan med gummi 559$.
Med länk 659$, alltså +100$.
Prisvärt tycker jag
![]()
Varje dag en stund med den här godingen. Trevlig helg.
![]()
![]()
![]()
Ovanligt stark lysmassa, brukar bara se liknande från Seiko eller Citizen.
Samma hos Zelos. Titan med hårdhetsbeläggning, glidelock och quick release pins.Den här länken har on the fly adjustment, quick fix pinnar.
Titan som har nån beläggning, går inte att repa. Köper du klockan med gummi 559$.
Med länk 659$, alltså +100$.
Prisvärt tycker jag
![]()
Vet inte om denna är tillräckligt "rolig", men den är lite kul för en liten peng och finns i tre färger med länk eller gummi.Blev sugen på en udda dykare igen, kom då minnas denna som @Smooth Operator nu innehar och som var kul. Finns det fler tips på lite udda (roliga) dykare för 1-3k![]()
![]()
Men hallå, vad är det för en trevlighet? Härlig tavla.
En Proxima. Dom är kända för att ha originella tavlor men annars är det mycket homage/copage på Serica men även boetten som jag ser mycket CW i fast tunnare. Kul sommarklocka dockMen hallå, vad är det för en trevlighet? Härlig tavla.![]()
Om man kan tänka sig vintage är ju det här en både rolig och ovanlig dinka.Blev sugen på en udda dykare igen, kom då minnas denna som @Smooth Operator nu innehar och som var kul. Finns det fler tips på lite udda (roliga) dykare för 1-3k![]()
![]()
Fett fin tidmätarePaus i plugget
![]()
Den där är alltid ljuvlig att beskåda.God morgon, tråden!
![]()
![]()
Den var riktigt najs.Also have this one in, also amazing! Truly its own design language.
![]()