Squale och en stänkare.
Nu blir det färgfilm.
Trevlig helg.

Nu blir det färgfilm.

Trevlig helg.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag kommenterar alltid om jag ser att någon har något spännande på armeni Göteborg i somras var det en med Seestern som brukar kika in i tråden ibland sa han
![]()
Kul! Problemet som jag kan uppleva är ju att jag måste komma ganska nära för att någorlunda avgöra vad som sitter på handleden vilket kan skapa obehaglig stämning med främlingar så jag försöker vara diskret![]()
Haha du får lära dig närma dig män. Gå en kurs eller något![]()
Det som jag hitintills lagt märke till är typ någon Omega PO och ett par Subbar vilket inte direkt är en definitiv tell att någon är entusiast...
Det kanske smet igenom några homager bland alla subbar?![]()
Nytt in!
![]()
Tack! Den är helt grym än så länge! Storleken är helt perfekt på mig (17cm handled). Påminn mig om några veckor så får du en djupare recensionVäldigt fin! Grattis!
Det skulle vara trevligt att höra vad du tycker om den efter ett tag när dammet lagt sig lite.
(Jag har nu 99% bestämt mig för en sådan om/när den kommer i traditionella färger. Tvekade mellan den stora Twelve och Nivada F77, men Twelve 38 tickar alla boxar).
Varmt i Grekland så fåren lägger sig under olivträdet.![]()
![]()
![]()
Jag är väldigt nöjd med den!Fan alla dina fina bilder säljer in 1521 jäkligt bra alltså!![]()
Jag är väldigt nöjd med den!
För två tre år sedan vill jag sandblästrade boetter men den här polerade känns helrätt!
Köper du från @sekvens är det väl 2 v returrätt på distansköp eller?Själv har jag lite svårt för blästrat och föredrar borstat samt är lite rädd för mycket polerat...Ser så rätt ut här, vill inte ha för mycket bling men den är ju tämligen toolig hursomhelst! Det enda som oroar mig lite nu är storleken... ca 17cm runt handleden.
![]()
Köper du från @sekvens är det väl 2 v returrätt på distansköp eller?
Det blev ju bra. Otroligt häftigt ur!
Klockbyte. Dressklocka på då det är middag på lokal som gäller.
1200 meter är bra om man skulle sjunka djupt...
![]()
Kungen av blått
Jag kommenterar alltid om jag ser att någon har något spännande på armeni Göteborg i somras var det en med Seestern som brukar kika in i tråden ibland sa han
![]()
Kul! Problemet som jag kan uppleva är ju att jag måste komma ganska nära för att någorlunda avgöra vad som sitter på handleden vilket kan skapa obehaglig stämning med främlingar så jag försöker vara diskret![]()
Visst är det kul att spana in andras klockor, och lite lurigt emellanåt. I mitt jobb som sjukgymnast har dock möjligheten att vara lite närgången. Titt som tätt ser jag en fin klocka som jag kommenterar. Oftast är de personer som har dessa klockor också intresserade av att visa upp dem. Det har varit både omega, breitling och rolex, men även stürling och steinhart och en gång till och med en vostok då en medlem från rysstråden besökte mig. Så när jag är klar med mitt angående en axel eller en höft kan man alltid hinna med en stund med klocksnack och prova varandras klockor. Lite kul får jag ändå medge att det var att prova en rolex yacht master för +300k.Jag kommenterar också alla klockor jag ser som är något så när intressanta.
Brukar ofta bemötas med stor glädje från ägaren![]()
Enligt min mening så har du ett par av trådens coolaste och häftigaste ur just nu.Klockbyte. Dressklocka på då det är middag på lokal som gäller.
1200 meter är bra om man skulle sjunka djupt...
![]()
Visst är det kul att spana in andras klockor, och lite lurigt emellanåt. I mitt jobb som sjukgymnast har dock möjligheten att vara lite närgången. Titt som tätt ser jag en fin klocka som jag kommenterar. Oftast är de personer som har dessa klockor också intresserade av att visa upp dem. Det har varit både omega, breitling och rolex, men även stürling och steinhart och en gång till och med en vostok då en medlem från rysstråden besökte mig. Så när jag är klar med mitt angående en axel eller en höft kan man alltid hinna med en stund med klocksnack och prova varandras klockor. Lite kul får jag ändå medge att det var att prova en rolex yacht master för +300k.
![]()