• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Dr. D

Patek
2-Faktor
Ohh, den gula var ju inte helt fel! 😍
Gillar nog den här bäst, känns ju riktigt fältmässig.
Under 3 papp så bara skippa en utekväll på stan så slipper man vara bakis och så får man en ny klocka :)
Aldrig haft en klocka med "Japanese Miyota Solar Movement"
1.1304_04b40e33-18de-4957-a5ba-e96860c1cb5c.png

 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Gillar nog den här bäst, känns ju riktigt fältmässig.
Under 3 papp så bara skippa en utekväll på stan så slipper man vara bakis och så får man en ny klocka :)
Aldrig haft en klocka med "Japanese Miyota Solar Movement"
1.1304_04b40e33-18de-4957-a5ba-e96860c1cb5c.png

Ja, den är också riktigt bra. 😀 Priset går ju inte att klaga på med tanke på Solar movement, härdad titan och safirglas.

Edit: Ser inte ut som att de med färgad boett är härdade, de har Ceracote istället. 👍
 

BoZ80

Rolex
2-Faktor
Gillar nog den här bäst, känns ju riktigt fältmässig.
Under 3 papp så bara skippa en utekväll på stan så slipper man vara bakis och så får man en ny klocka :)
Aldrig haft en klocka med "Japanese Miyota Solar Movement"
1.1304_04b40e33-18de-4957-a5ba-e96860c1cb5c.png


Det bör vara vad som kallas Eco-Drive i Citizens egna ur.
 

Delgada

Patek
Jag köpte mig en Piccard. En första augusti present till mig själv.
20240801_122416.jpg
20240801_122411.jpg

Visst är den rejäl och bamsig men inte så groteskt stor som vissa recensioner på youtube vill göra gällande. Kommer definitivt få mycket handledstid.
Det blev en blå. Så nu @skyseeker kan vi flasha våra piccarder och locka fler i piccard-träsket.
Jag måste bara lista ut hur jag får bort länken då jag initialt tänker köra dykargummi.
Några tips?
 

Smooth Operator

Rolex
2-Faktor
Jag köpte mig en Piccard. En första augusti present till mig själv.
20240801_122416.jpg
20240801_122411.jpg

Visst är den rejäl och bamsig men inte så groteskt stor som vissa recensioner på youtube vill göra gällande. Kommer definitivt få mycket handledstid.
Det blev en blå. Så nu @skyseeker kan vi flasha våra piccarder och locka fler i piccard-träsket.
Jag måste bara lista ut hur jag får bort länken då jag initialt tänker köra dykargummi.
Några tips?
Härligt broder! Det uret är så häftigt! 🤩
Det skall inte smygas in under en manschett, går det ens? Uret skall markera sin närvaro.💪
 

Knäckehäxan

Panerai
2-Faktor
Jag köpte mig en Piccard. En första augusti present till mig själv.
20240801_122416.jpg
20240801_122411.jpg

Visst är den rejäl och bamsig men inte så groteskt stor som vissa recensioner på youtube vill göra gällande. Kommer definitivt få mycket handledstid.
Det blev en blå. Så nu @skyseeker kan vi flasha våra piccarder och locka fler i piccard-träsket.
Jag måste bara lista ut hur jag får bort länken då jag initialt tänker köra dykargummi.
Några tips?

När dom om ett par tusen år gör utgrävningar och hittar din kropp kommer dom fatta att du var någon form av hövding! Sikken pjäs 😅
 

skyseeker

Rolex
Jag köpte mig en Piccard. En första augusti present till mig själv.
20240801_122416.jpg
20240801_122411.jpg

Visst är den rejäl och bamsig men inte så groteskt stor som vissa recensioner på youtube vill göra gällande. Kommer definitivt få mycket handledstid.
Det blev en blå. Så nu @skyseeker kan vi flasha våra piccarder och locka fler i piccard-träsket.
Jag måste bara lista ut hur jag får bort länken då jag initialt tänker köra dykargummi.
Några tips?
Helt rätt 😍 Stort grattis, den är grym 💪🌶️
Lättburen med mycket attityd.
IMG_3274.jpeg

Precis checkat in på ”campingen”. Poolen verkade överfull så jag hoppas skrämma iväg en o annan 😅
 
Topp