• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Smooth Operator

Rolex
2-Faktor
En filmstjärna stävar norrut i soldiset.
Ration och jag blir där vi är.🤙
1000014287.jpg

Det är en kort kryssare, 159 m, men är ändå 25 m längre än då den var filmstjärna.
1000014289.jpg
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
En filmstjärna stävar norrut i soldiset.
Ration och jag blir där vi är.🤙
1000014287.jpg

Det är en kort kryssare, 159 m, men är ändå 25 m längre än då den var filmstjärna.
1000014289.jpg
Pappa bodde sina sista år i H99 husen nere i hamnen och så hade han en riktigt bra kikare. Kunde sitta i timmar och följa alla fartyg.
Så här på året är det ju ofta bra fart i sundet.
 

Smooth Operator

Rolex
2-Faktor
Pappa bodde sina sista år i H99 husen nere i hamnen och så hade han en riktigt bra kikare. Kunde sitta i timmar och följa alla fartyg.
Så här på året är det ju ofta bra fart i sundet.
Ja, på sommaren finns lite kul att beskåda. På vintern är det bara fraktfartyg, det ena fulare än det andra. Men ändå bättre än under pandemin ty då var sundet heldött.
 

InWester

Cartier
Väldigt trevlig design iaf (tack B&R) och alltid välgjorda 🙂
Verkligen B&R… kände inte att jag ville lägga dom pengarna på the real deal så SM fick duga, min enda SM men blev imponerad över kvaliteten. Det är inte som förr i tiden när folk köpte en thai Rolle där visarna lossnade på flyget hem. Kineserna har blivit duktiga på att göra hommager. Finns ju en hel del här på KS
 
Topp