• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

trix95

Basic
Kör svenskt idag
1000003445.jpg
 

DavidO

Basic
Jag följde rådet från de två vise männen @Dr. D och @Delgada och beställde med grön tavla. Lirar ju också bäst med de "grönställ" jag mest lufsar omkring i efter pensioneringen.
Är själv sugen på en AirWolf Green.
Den gröna färgen ser väldigt olika ut på hemsidan och några andra bilder jag sett på nätet.
Kan du bjuda på någon bild från verkligheten?
 

Smooth Operator

Guld
2-Faktor
Är själv sugen på en AirWolf Green.
Den gröna färgen ser väldigt olika ut på hemsidan och några andra bilder jag sett på nätet.
Kan du bjuda på någon bild från verkligheten?
Ja, det kan jag göra då jag har fått uret ifråga. Det är två veckors leveranstid och uren monteras ju då ordern är placerad, varför jag inte vet om de är igång med just mitt exemplar.
 

Delgada

Pandion
När jag motionerade min amphibia med orange bezel och svart tavla häromdagen....
20240227_181015.jpg

...efterfrågade jag fler mikro med den kombon. (nej jag räknar inte omega som mikro)
Jag fick inget svar men hittade själv den här Yeman.
Snygg! Eller hur!
Gud förbannat, som Leif Öhman skulle sagt. Nu kan jag inte släppa den ur skallen.
 

Smooth Operator

Guld
2-Faktor
När jag motionerade min amphibia med orange bezel och svart tavla häromdagen....
20240227_181015.jpg

...efterfrågade jag fler mikro med den kombon. (nej jag räknar inte omega som mikro)
Jag fick inget svar men hittade själv den här Yeman.
Snygg! Eller hur!
Gud förbannat, som Leif Öhman skulle sagt. Nu kan jag inte släppa den ur skallen.
Hygglo där! En massiv attack av villhöver fullkomligt väller över mig. Riktigt tjusig!👌
 

Dr. D

Pandion
2-Faktor
När jag motionerade min amphibia med orange bezel och svart tavla häromdagen....
20240227_181015.jpg

...efterfrågade jag fler mikro med den kombon. (nej jag räknar inte omega som mikro)
Jag fick inget svar men hittade själv den här Yeman.
Snygg! Eller hur!
Gud förbannat, som Leif Öhman skulle sagt. Nu kan jag inte släppa den ur skallen.
Yema är väl knappast ett micromärke eller affordable men då och då kommer de med modeller jag gillar. De du visar är bra.
De har tydligen kommit med ett nytt inhouseverk. 30ATM och bara 11mm tjock är ju rätt imponerande.
 

Smooth Operator

Guld
2-Faktor
Yema är väl knappast ett micromärke eller affordable men då och då kommer de med modeller jag gillar. De du visar är bra.
De har tydligen kommit med ett nytt inhouseverk. 30ATM och bara 11mm tjock är ju rätt imponerande.
Mycket tjusig.👌 Dessvärre för dyr för mig. Dock tycker jag att den här "kvartsaren" är såväl affordable som trevlig.
 

Dr. D

Pandion
2-Faktor

Delgada

Pandion
Vad tycker folket här om Spinnakers Svampbob-kollektion?

Jag tycker dom är lite roliga. Patrik Stjärna specifikt. Hade jag haft mer pengar hade jag nog köpt en. Men svårmotiverat när jag troligen inte kommer bära den på kontoret

1723708944045.jpeg
Det är ju helt underbart med den lekfullheten. Själv skulle jag inte vilja ha nån sån på armen även om de kostade hälften.
Men det är roligt att se. Spinnaker är i topp vad gäller favorit mikromärken för min del just nu tror jag.
 
Topp