Sugen på en sån här till sommaren, men vet inte riktigt ännu. Bra eller bajs?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäklar va snygg, är de en amphibian?Inte riktigt rätt väder för denna idag men då jag fick stållänken igår så var jag tvungen att testa, tycker den blev riktigt trevlig
De får mycket beröm i diverse mikromärkesgrupper på Facebook, den beskrivs som väldigt prisvärd av köparna, men hittills tror jag inte att jag sett en enda på KS?Sugen på en sån här till sommaren, men vet inte riktigt ännu. Bra eller bajs?
Då blir jag den första då förhoppnigsvis! Dock lång vänte tid på den blå tavlan...De får mycket beröm i diverse mikromärkesgrupper på Facebook, den beskrivs som väldigt prisvärd av köparna, men hittills tror jag inte att jag sett en enda på KS?
Tackar! Ja en SE020B33 på tillhörande eftermonterad länkJäklar va snygg, är de en amphibian?
Snyggt matchat med en Fiat!Har en timme att slå ihjäl medans jag väntar på min bättre hälft så jag tänkte passa på att ta några häftiga bilder a’la @MaBr på klockan till en liten minirecension sen. Får se om jag lyckas med min 10år gamla kompaktkamera.
Jag tycker den är jättefinSugen på en sån här till sommaren, men vet inte riktigt ännu. Bra eller bajs?
Har en timme att slå ihjäl medans jag väntar på min bättre hälft så jag tänkte passa på att ta några häftiga bilder a’la @MaBr på klockan till en liten minirecension sen. Får se om jag lyckas med min 10år gamla kompaktkamera.
Är det både en fransk och italiensk flagga på klockan?
Och i lådan låg en...
Ha en fin torsdag nu klockbröder
Tack så mycket, ja jag är väldigt nöjdÄNTLIGEN!
Kul att du hittade en.
Det där var tamejfan det finaste jag hört sedan jag konfirmerade mig!Ja, skapligt drag i tråden nu.
Vi kanske ska be om ett alldeles eget underforum? Som Seiko och Vintage.
Ala watchuseek affordables
Grymt fin! Kul att du fick tag på enOch i lådan låg en...
Snyggt matchat med en Fiat!
Tackar tackarGrymt fin! Kul att du fick tag på en
Ah fan va grymt! GrattisOch i lådan låg en...
Boom! Där kom den! Stort grattisOch i lådan låg en...
Tack tack, vad ni är snälla allihop !Ah fan va grymt! Grattis
500 Abarth?Min lilla ”racer”, inte en Autobianchi men 2/3 iallafall, sitter Pirelli däck på den också Kan rekommendera den varmt, bästa bilen jag haft 875cc POWER!!!
Tack tack, ja den motsvarade alla förväntningarBoom! Där kom den! Stort grattis
Hur känns det nu? Är den allt du hoppades att den skulle vara ?
Vad roligt!Tack tack, ja den motsvarade alla förväntningar
Mäktigt!! Speciellt med tanke på att typ 80% av inläggen i den här tråden är från senaste året baraFör övrigt är vi nu den 5:e största tråden på forumet, sett till antal inlägg/svar.
Trådarna:
1. Vad gör du och din klocka just nu? 330 927 st svar
2. Paneraitråden - 50 628 st svar
3. Den officiella Breitlingtråden - 31 353 st svar
4. Speedmaster tråden... - 23 289 st svar
5. Stora tråden om mikromärken och andra "affordables" - 17 158 st svar
6. Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde - 17 031 st svar
Edit: Och på plats 10 i visningar.
Ja, undrar om det finns något sätt att se hur många enskilda postare det finns i tråden?Mäktigt!! Speciellt med tanke på att typ 80% av inläggen i den här tråden är från senaste året bara
Det vet jag inte. Inte sett nåt sånt iaf.Ja, undrar om det finns något sätt att se hur många enskilda postare det finns i tråden?
Näh, Panda 4x4 TwinAir Turbo Har en Tipo Turbo kombi också att köra familj i. Inte lika snabba som min gamla 300hk+ Fiat, men de duger. Förutom dem har jag haft en vanlig Panda 1.2 också. Körde Volvo S60 2.5T och BMW 3/5 serie innan men sen såg jag ljuset. Väntar på en batteribil nu också, får se om de lyckas skruva ihop den så småningom.500 Abarth?
Jasså fick du ta över den magiska Ondan! Otroligt vacker!!Hoppsan! För andra gången på ett par år har jag brutit mot min princip om bara klockor som kan visa flera tidszoner. (Groucho Marx: detta är mina principer och gillar ni dem inte så har jag andra). Fick möjligheten att överta denna lilla pärla och med min dåliga självdisiplin var det omöjligt att stå emot. Tack för möjligheten @Birchgrove . Så wotd.
Ps. Fiskarna är kvar @Lindellc