Jag är påVore skoj! Är på!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är påVore skoj! Är på!
Den där är så sjukt snygg va! Stort grattis till den pärlan.Hoppsan! För andra gången på ett par år har jag brutit mot min princip om bara klockor som kan visa flera tidszoner. (Groucho Marx: detta är mina principer och gillar ni dem inte så har jag andra). Fick möjligheten att överta denna lilla pärla och med min dåliga självdisiplin var det omöjligt att stå emot. Tack för möjligheten @Birchgrove . Så wotd.
Ps. Fiskarna är kvar @Lindellc
Grymt bra! Grattis måste äga en Squale snart känner jag.Hoppsan! För andra gången på ett par år har jag brutit mot min princip om bara klockor som kan visa flera tidszoner. (Groucho Marx: detta är mina principer och gillar ni dem inte så har jag andra). Fick möjligheten att överta denna lilla pärla och med min dåliga självdisiplin var det omöjligt att stå emot. Tack för möjligheten @Birchgrove . Så wotd.
Tack, ja, för mej oemotstådlig.Den där är så sjukt snygg va! Stort grattis till den pärlan.
Hoppsan! För andra gången på ett par år har jag brutit mot min princip om bara klockor som kan visa flera tidszoner. (Groucho Marx: detta är mina principer och gillar ni dem inte så har jag andra). Fick möjligheten att överta denna lilla pärla och med min dåliga självdisiplin var det omöjligt att stå emot. Tack för möjligheten @Birchgrove . Så wotd.
Mee tooGrymt bra! Grattis måste äga en Squale snart känner jag.
Tack, du ser vad det kan leda till . Första skynket för hemlighetsmakeriet undandraget.Så grymt! Grattis. Härligt utbyte ni hade!
Jag vill ha Watchies squale rootbeer . Men jag har förstått att det kommer att vara näst intill omöjligt, så jag får nog köpa en ny från gnomoMee too
Tack, du ser vad det kan leda till . Första skynket för hemlighetsmakeriet undandraget.
Hoppsan! För andra gången på ett par år har jag brutit mot min princip om bara klockor som kan visa flera tidszoner. (Groucho Marx: detta är mina principer och gillar ni dem inte så har jag andra). Fick möjligheten att överta denna lilla pärla och med min dåliga självdisiplin var det omöjligt att stå emot. Tack för möjligheten @Birchgrove . Så wotd.
Och då blir man ju nyfiken på vad det kan vara?Jag ska motvilligt erkänna att jag har lite ångest över detta. Men pengarna ska gå till en grail
Berätta mer?Jag ska motvilligt erkänna att jag har lite ångest över detta. Men pengarna ska gå till en grail
Och då blir man ju nyfiken på vad det kan vara?
Berätta mer?
Så fin den där, stort grattis.Hoppsan! För andra gången på ett par år har jag brutit mot min princip om bara klockor som kan visa flera tidszoner. (Groucho Marx: detta är mina principer och gillar ni dem inte så har jag andra). Fick möjligheten att överta denna lilla pärla och med min dåliga självdisiplin var det omöjligt att stå emot. Tack för möjligheten @Birchgrove . Så wotd.
Jag har fått en bra deal på denna.
Mycket fin klocka! Harrods Edition är tillsammans med den röda två av klockvärldens snyggaste klockor. Jag förstår helt och fullt varför du gör som du gör!Jag har fått en bra deal på denna.
Grymt fin!Jag har fått en bra deal på denna. Jag ska dock tillägga att affären inte alls är klar, men jag hoppas på det bästa.
Vad har du som grail? Edit läste inte färdigt trådenJag ska motvilligt erkänna att jag har lite ångest över detta. Men pengarna ska gå till en grail
Den röda är riktigt trevlig! Själv får man nog nöja sig med en NTH så längeMycket fin klocka! Harrods Edition är tillsammans med den röda två av klockvärldens snyggaste klockor. Jag förstår helt och fullt varför du gör som du gör!
För min del står det mellan en BB Red eller en Sinn 556 som nästa klocka...
Riktigt fin. Håller tummar och tår.Jag har fått en bra deal på denna. Jag ska dock tillägga att affären inte alls är klar, men jag hoppas på det bästa.
Har du en Zelos? Annars är det mitt första tips.Nog för att jag fick min efterlängtade Lorier så har det börjat sina i klocklådan (endast 3 ST!!!?) Så börjar jakten igen på fler härligheter! Som sagt så skall jag köra al in micro ett tag. Några förslag på vad man "måste prova" inom microvärlden? Prisbilden >7K
Har inga tips direkt men det låter väldigt skoj Vilka är dina två andra klockor?Nog för att jag fick min efterlängtade Lorier så har det börjat sina i klocklådan (endast 3 ST!!!?) Så börjar jakten igen på fler härligheter! Som sagt så skall jag köra al in micro ett tag. Några förslag på vad man "måste prova" inom microvärlden? Prisbilden >7K
Har min GW-5600 (arbetsklocka) måste ha en som klarar tuffa tag och med bakgrundsbelysning tyvärr :/ samt en sarb033 som ev får lämnaHar inga tips direkt men det låter väldigt skoj Vilka är dina två andra klockor?