• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Ett enkelt val 😌👌

IMG_6148.jpeg

Trevlig helg ragazzi!

Det där var mig ett synnerligen välorganiserat förråd. Säkerligen måste du kunna hitta den där inne? Som ovan nämnt, det är bara att hugga i! Vi vill ju se mer av klockan i tråden :)
Vilket otroligt prov på återhållsamhet, att kunna lägga undan en klocka i förrådet sådär. För en som byter band på klockor oftare än mina egna kalsonger känns det fullständigt främmande..

Kan du komma och organisera mitt förråd tack?
🤣
Nu ligger ju klockan varken i kartongen ”Tomas hobbyprylar” eller ”Tomas hyllsaker” så ni skattar mitt ordningssinne lite för högt…men jag lovar att fortsättning följer.

Fick nöjet att luncha med Pierre från Alato idag. Mycket sympatisk kille och klockorna kändes gedigna och satt över förväntan även på min tunna handled. Fick även låna hem den mörkröda för en recension som kommer inom kort på kanalen😊 vad tycker ni?

Bilagor

• IMG_2453.jpeg
    IMG_2453.jpeg
    511.6 KB · Visningar: 4
  • IMG_2451.jpeg
    IMG_2451.jpeg
    807.6 KB · Visningar: 5
  • IMG_2444.jpeg
    IMG_2444.jpeg
    737.1 KB · Visningar: 6
  • IMG_2445.jpeg
    IMG_2445.jpeg
    1 MB · Visningar: 5
  • IMG_2449.jpeg
    IMG_2449.jpeg
    783 KB · Visningar: 5
Märklig årstid vi har. På vissa klockor har man redan bytt till bund medan andra fortfarande har kvar sommargummi.
20240921_092131.jpg

Försökte diskutera den frågeställningen på jobbet men andra verkade mest fasta i frågan om shorts vs långbyxor, sandaler vs höstskor och andra oväsentligheter. Folk är allt bra underliga...

Fick nöjet att luncha med Pierre från Alato idag. Mycket sympatisk kille och klockorna kändes gedigna och satt över förväntan även på min tunna handled. Fick även låna hem den mörkröda för en recension som kommer inom kort på kanalen😊 vad tycker ni?
Kul, dom där färgerna finns väl inte på hemsidan? Bjud honom till tråden vettja!
Med självskriven rabatt för microtråden 😎

Kan det vara årets sista dag det är legitimt att köra kortbyxor? :D

064BC747-50B5-4EB4-A4A2-1EF9D2D239D3.jpeg
Kortbyxor? Vad var det vi sa om oväsentligheter? 😉
Märklig årstid vi har. På vissa klockor har man redan bytt till bund medan andra fortfarande har kvar sommargummi.
20240921_092131.jpg

Försökte diskutera den frågeställningen på jobbet men andra verkade mest fasta i frågan om shorts vs långbyxor, sandaler vs höstskor och andra oväsentligheter. Folk är allt bra underliga...
Frågan är ju hur man ställer sig till bund vs sommargummi. 😁

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp