Ett enkelt val
Trevlig helg ragazzi!
Trevlig helg ragazzi!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om man ändå kunde ta helg vid 12!Trevlig helg gott folk.
Jag är inne på åttonde året med att alltid hålla helg Rekommenderas.Om man ändå kunde ta helg vid 12!
En annan har närmre 50 år kvar till pensionJag är inne på åttonde året med att alltid hålla helg Rekommenderas.
Kämpa!En annan har närmre 50 år kvar till pension
Tungviktare på idag.
Åh så bra det uret är!
Det där var mig ett synnerligen välorganiserat förråd. Säkerligen måste du kunna hitta den där inne? Som ovan nämnt, det är bara att hugga i! Vi vill ju se mer av klockan i tråden
Vilket otroligt prov på återhållsamhet, att kunna lägga undan en klocka i förrådet sådär. För en som byter band på klockor oftare än mina egna kalsonger känns det fullständigt främmande..
Kan du komma och organisera mitt förråd tack?
Kul, dom där färgerna finns väl inte på hemsidan? Bjud honom till tråden vettja!Fick nöjet att luncha med Pierre från Alato idag. Mycket sympatisk kille och klockorna kändes gedigna och satt över förväntan även på min tunna handled. Fick även låna hem den mörkröda för en recension som kommer inom kort på kanalen vad tycker ni?
Kortbyxor? Vad var det vi sa om oväsentligheter?Kan det vara årets sista dag det är legitimt att köra kortbyxor?
Frågan är ju hur man ställer sig till bund vs sommargummi.Märklig årstid vi har. På vissa klockor har man redan bytt till bund medan andra fortfarande har kvar sommargummi.
Försökte diskutera den frågeställningen på jobbet men andra verkade mest fasta i frågan om shorts vs långbyxor, sandaler vs höstskor och andra oväsentligheter. Folk är allt bra underliga...