Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Är det någon speciallösning med gummit, CWC har ju (väl?) alltid fasta bandstift?Finbeater på inför helgen.
Stämmer. Jag har skurit upp gummit och trätt över stiften och sen limmat ihop igen med en förstärkningsbit över snittet. Verkar hålla bra än så länge. Stora nackdelen är att det inte går att byta band nu utan att skära bort det.Snyggt! Är det någon speciallösning med gummit, CWC har ju (väl?) alltid fasta bandstift?
Absolut hiss!Ett STAIB mesh. Hiss/diss?
Berny gör mycket kul och dubbla kronor är nästan ett signum för dem.
Ser ut som att du har mastat av. Går du för motor lite "inomskärs"?Sista färden (för i år).
Visst är det så. Avmastad och på väg från mastkranen till hemmahamn för motor. Sista färden... jag vägrar dock skrika som en gris.Ser ut som att du har mastat av. Går du för motor lite "inomskärs"?
Och ingen som spelar banjo...Visst är det så. Avmastad och på väg från mastkranen till hemmahamn för motor. Sista färden... jag vägrar dock skrika som en gris.
Vilka 2-3 st är det du definitivt vill ha kvar?Affe lådan. Endel kul, endel jag ledsnat på. Kalla mig tråkig men skulle vilja krympa dessa ner mot 2-3st och satsa på en lite finare klocka till. Eventuellt köpa en panna eller Tudor LHD Pelagos.
Egentligen skulle jag nog säga att alla där är utbytbara. Men har ett gott hjärta för Squale Matic, GG brons och vintage Seikon. Intresset kommer och går.Vilka 2-3 st är det du definitivt vill ha kvar?
Väl bekomme. Bandet plockar upp det röda i ovankant på tavlan.
Så vacker! Hade den varit nodate vore den helt oemotståndlig.