September fortsätter att leverera.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte ens med hammare och spik?That blooody fucX#%*xXer vägrar släppa!
That blooody fucX#%*xXer vägrar släppa!
Väldigt tjusig på länken Du får hugga in och börja gräva helt enkelt.Min OG Unimatic U1A. Någonstans därinne.
Fotoalbumet i telefonen hintar om att det är två år sen jag såg den.
Jag letar lite ibland när jag har ärenden till förrådet, men det är ännu mer grejer där idag.
Fasen vad jag saknar den! Så nu blir det några arkivbilder.
Med originallänken - helt olik (och i mina ögon mycket bättre än) den länk som finns idag.
På ett natoband jag fick med - mjukt och tjockt som ett zulu, har aldrig hittat lika bra natoband sedan dess.
Dykare kan man ha på läder för det är snyggt och skönt. Och det var så den såldes och levererades, även om purister vrider sig.
Ja ni ser ju. Jäkligt bra klocka helt enkelt.
Tack! Jag håller förstås med - men jag hajar nästan till över hur nöjd jag är/var när jag kollar gamla bilder nu. Kanske en längre avhållsamhet varit bra för oss, klart motiverad att leta igen.Väldigt tjusig på länken Du får hugga in och börja gräva helt enkelt.
Bra tips! Ska testas.Det var några år sen jag gav mig på en sån där operation, men jag har för mig att jag värmde den med en lödpenna tryckt mot den och till slut släppte den.
Min OG Unimatic U1A. Någonstans därinne.
Jag letar lite ibland när jag har ärenden till förrådet, men det är ännu mer grejer där idag.
Med originallänken - helt olik (och i mina ögon mycket bättre än) den länk som finns idag.
På ett natoband jag fick med - mjukt och tjockt som ett zulu, har aldrig hittat lika bra natoband sedan dess.
Dykare kan man ha på läder för det är snyggt och skönt. Och det var så den såldes och levererades, även om purister vrider sig.
Bar min U1 idag. Fantastiskt mysigt ur. Typ total avsaknad av finish o finess fan va bra den är i sin enkelhet
Ja, det var ett tag sedan man såg den underbara tavlan.....Det blev en Vostok Amphibia som fredsgsklocka tydligen. Ja det var ju ett tag sedan just den här satt på handleden.
Det var som sagt länge sen, men jag kan tänka mig att det kritiska blir just när den lossnar. Det är lätt att ha för mycket tryck och halka lite med risk för brännskador och allmän åverkan på både sig själv och uret.Bra tips! Ska testas.
Min OG Unimatic U1A. Någonstans därinne.
Kan du komma och organisera mitt förråd tack?Min OG Unimatic U1A. Någonstans därinne.
Åh så bra det uret är!Tungviktare på idag.